FANDOM

Wtorkowy poranek 21 Listopada 2017 roku nie przyniósł żadnych nowych wieści, główni bohaterowie Uniwersum Szkolnej 17 z uwagi na jesienną aurę najprawdopodobniej odpoczywają w domku bożym tusząc przesłane przez fanów wiktułały

Jarosław "Mexikano" Andrzejewski w godzinach porannych umieścił filmy nagrane w trakcie tzw. czasów banicji są to:

9Bmw0PV
  1. pozdrowienia dla fanów od Krzystofa nagrane podczas obiadokolacji
  2. Krzysztof w imieniu Adriana z Krzyża błaga panią katarzynę z Jelenia o wybaczenie

Wybitny kosmonauta - weteran wojny w Bombasie Wojtek Suchodolski na swoim kanale youtube zamieścił nowe filmowe produkcje.

  1. Wśród nich znajduje się film w którym Wojtek informuje, iż spotkał znajomego nieznajomego jego wujka syna i otrzymał 50zł. Było to preludium do typowego rage bożego skierowanego w stronę MOPS. Major zdegustowany postępowaniem opieki zapowiada, że w dniu 22 Listopada posiadłośc przy Szkolnej 17 odwiedzą inspektorzy z MOPS - w związku z czym opuści on tymczasowo Uniwersum Szkolnej 17 aby z pasożytami z opieki nie rozmawiać. Major sugeruje, że MOPS uważa, iż ten za bajońskie sumy zdobyte podczas streamów lata samolotem - przez co ma być wyrejestrowany z opieki i pozbawiony środków do życia.
  2. Major pokazuje nam zakupione podczas porannego spaceru wiktułały - wśród nich znajdują się jajka, mleko, kiełbasa śląska, chlebek oraz cztery buleczki. Jest to kontinuum rage bożego w stronę MOPS. Podczas filmu Wojtek sugeruje, iż opieka każe mu jeść cegły i piach.