FANDOM

Stub-icon.png Ta strona jest prawdopodobnie niekompletna. Jeśli masz informacje, rozbuduj ją.

Afera Testowa - krótki konflikt między firmą z Białegostoku a Krzysztofem Kononowiczem i Mexicanem.

Historia i przebieg

Od pojawienia się reportera Mexicano na Szkolnej 17 biznes Boży zaczął podupadać. Prezes BIO stał się chciwy, a Major popadł w olkoholizm i stał się marudny. Doprowadziło to do krytyki i mocnej dezaprobaty ze strony widzów i do nieładnych żartów i wyzwisk z ich strony, dzięki którym powstała np. Afera widzowska. Po tej aferze coraz rzadziej zaczęły pojawiać się testy, a paczki zaczęły tajemniczo znikać bez filmów pod pretekstem "nie otrzymania takowej". w okolicach kwietnia lub maja 2017 roku pewna firma z Białegostoku żaliła się w komentarzach pod jednym z filmów, że dawno wysłali im paczkę z ich produktami, której jeszcze nie przetestowali. Mexicano i Kononowicz zarzekali się, jakoby żadnej paczki nie otrzymali.

Skutki

Ostatecznie doprowadziło to do ogromnego spadku wysyłki paczek, oraz de facto rozwiązania serialu Testy.

Przypisy

  1. Potrzebne informacje
  2. Potrzebne informacje