FANDOM

Afera kartkowa - jedna z afer w Uniwersum Szkolnej 17, mająca miejsce w nocy z 18 na 19 sierpnia 2017 roku. Zakończyła się wyciągnięciem odpowiedzialności karno-sądowej.

Przebieg

Afera wybuchła, kiedy to ludzie niejakiego Mariuszka około godziny 20:56[1] czasu środkowoeuropejskiego jadąc w czarnym samochodzie rzucili przez okno pojazdu od kilkunastu do kilkudziesięciu kartek/ulotek obrażających Wojciecha Suchodolskiego, Krzysztofa Kononowicza i Jarosława Andrzejewskiego. Kartki rzucono na chodnik przed Domem Kononowicza na Szkolnej 17. Na kartkach napisano m.in.: Major Gej i Konon Cwel. Atak został przeprowadzony, gdy nasi protagoniści uczestniczyli w przyjęciu/libacji z grillowanym mięsem i dużą ilością alkoholu bożego. Gośćmi na Szkolnej byli Beatka i Paweł z Lublina. Beatka i Prezydent Kononowicz byli świadkami ataku. Krzysiek i Mexikano pozbierali kartki i nagrali oświadczenie opublikowane później na kanale SuchodolskiOriginal pod tytułem "major pokazal wam". W tym filmie Konon mówi, że odpowiedzialny za atak jest wspomniany Mariuszek. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest bojownikiem z tzw. Państwa Terkowskiego. Mexikano, Major i Konon wspólnie oświadczyli, że następnego dnia pojadą "rozpierdolić" Mariuszka. Następnie w wyniku zdenerwowania Mexikano stłukł pustą butelkę po piwie Bożym. Kolejne akty tego konfliktu najprawdopodobniej rozegrają się wkrótce.

Film oraz konsekwencje

Major pokazal wam usunięty przez sąd -ARCHIWUM-

Zdarzenie zostało zarejestrowane przez Wojtka w filmie pt. major pokazal wam (mirror) i trwa 9 min. Został on usunięty z

kanału za sprawą Mariusza Chodora, który został przez Krzysztofa być winnym całego zdarzenia. Sprawa trafiła do sądu, który jednoznacznie określił iż Mariusz był niewinny, a cała sprawa doprowadziła do blokady konta Wojciecha na 6 miesięcy (Suchodolskiorginal). Ponieważ YT nie wspiera blokady filmu na określony czas, gdyż ta opcja dotyczy tylko całego kanału, to prawdopodobnie na odczepnego aby nie mieć kolejnych utarczek prawnych zablokowano cały kanał wyznając pewien znany model - lepiej przesadzić, niż nie dopilnować. Powód natomiast upiera się, że to nie z jego winy zablokowano kanał Majora i ma na to dowód w postaci anonimowej rozmowy z osoba, która dostała podziękowanie za zgłoszenie. Jest to trzecia blokada, która powinna doprowadzić do skasowania kanału - tak się jednak nie stało, a długość blokady pokrywa się z wnioskowanym zakazem. Możemy tylko gdybać.

Aktualnie major posiada nowy tymczasowy kanał pod nazwą major z bombasu.

Sprawa chodor 1
Sprawa chodor 2
Sprawa chodor 3
W sadzie