FANDOM

Screenshot 2017-10-08 13-07-49

Afera płotowa - boża kłótnia pomiędzy Krzysztofem Kononowiczem a sąsiadem, Kargulem, której kulminacja nastąpiła w październiku 2017.

Przebieg afery

Dnia 7 października 2017 roku Mexicano wrzucił film zatytułowany 'Afera płotowa' gdzie Krzysztof Kononowicz pokazuje betonowy mur wybudowany przez sąsiada zwanego Kargulem. Jednocześnie dochodzi do utarczek słownych z owym sąsiadem. Krzysztof Kononowicz zarzuca Kargulowi wybudowanie płotu wyższego od płotu prezydenckiego, co jest oczywiście niedopuszczalne. Płot Kargula zasłania widok, niebo, słońce i powietrze.

Film: Wyjaśnienie

Transkrypcja filmiku

Kononowicz: Żeby ludzie widzieli!

Mexicano: Ma prawo, to niech sobie stawia, no co cię to obchodzi?

Kononowicz: Dzień dobry Państwu, kochani moi. Proszę skierować kamerę na to, całe przejechać kamerą od końca do końca.

Mexicano: Normalny płot, ludzki!

Kononowicz: Normalny płot ludzki? Wyższy od, od mego! Wyższy od mego!

Mexicano: To ty co, chcesz postawić wyższy?

Kononowicz: Ni można stawiać wyższego płotu, o! Rozmiar płotu to jest. To jest ustawa! Ja we wtorek jadę do Ministra Budownictwa, składam pismo kategorycznie o rozebranie tego płotu i będziesz jak stawiać tak będziesz rozbierać! Pod nadzorem policji i prokuratury! I ludzie będą jechać po tobie jak po szmacie!

Kargul: Od czego oni są? Od czego są?

Kononowicz: Pojadą! Bo ludzie będą widzieć, że mnie zagrodziłeś świat!

Mexicano: Jak?

Kononowicz: I słońce! Tak, człowieku! A chciałem podziękować jeszcze dla jednego człowieka. Też niech wiedzą, myślałem człowieku że jesteś naprawdę człowiekiem, a według mnie…

Mexicano: Wy powinniście sobie podać rękę i by był swięty spokój!

Kargul: Masz rację Wojtek! Wojtek to...

Mexicano: To ja mówi to Mexicano mówi akurat.

Kargul: Weź jemu tam pierdolnij dwa razy w łeb powoli, by wiedział na jakim świecie żyje.

Kononowicz: Widzisz? Żeby ty mnie dwa razy, dwa razy zapierdolił.

Mexicano: Poczekaj. (bum, bum)

Kononowicz: No już zapierdolił dwa razy. Jeszcze dwa razy żeby zapierdolił? Bo ty nie widzisz! Rozwal mur! To jak przez mur będziesz widzieć? Rozwal mur, to wtedy będziesz widzieć jak on mnie zapierdala!

Major: A, o!

Kononowicz: Rozwal!

Ciąg dalszy afery

W dniu 30.04.2018 redaktor Niemiecki wrzucił film pt. "Płot znacznie wyższy od płotu ludzkiego (afera płotowa CD)". W powyższym filmie przewodniczący nazywa płot "hitlerowskim" i ocenia jego wysokość na 3 metry. Z filmu dowiedzieć możemy się, że Konon ma zamiar pomalować swoją siatkę i wysłał do Kargula wezwanie o rozebranie muru, celem umożliwienia pomalowania siatki również od strony sąsiada. Jednocześnie przewodniczący powołuje się na przepis, który nakazuje odległość między płotami nie mniejszą niż metr (oczywiście kosztem działki Kargula).

Wymiary płotu

Płot został zmierzony w filmie redaktora Niemieckiego pt. "wymiary bezczelnego płotu (real video)" i okazało się, że ma wysokość 230 cm.