FANDOM

Szkolna
Dowdo
Majorputinchuj
Kajor

Afera podsłuchowa (znana też jako Radio Choroszcz, albo Szkolnagate) – afera zapoczątkowana 4 listopada 2018 roku, kiedy nieświadomy niczego Wojtek Suchodolski zadzwonił z kieszeni do widza podczas libacji alkoholowej, widz z kolei zdecydował rozpocząć transmisje live na grupie "Kononowicz i Major" na Facebooku relacjonując całą libacje dla 5 tysięcy osób.

Przebieg i treść

Podsłuch trwał przez 120 minut jednak opublikowana wersja nie jest pełna i zawiera tylko 93 minuty podsłuchu. Podczas Afery wyszło na jaw, że mimo deklaracji Krzysztofa Kononowicza i Majora Suchodolskiego m.in. o nie piciu od maleńkości o chodzeniu na terapie olkoholową, sami lubią rozlewać olkohol poza kamerami. Dowiedzieliśmy się także, że Krzysztof Kononowicz jest wielkim fanem Szwagrów, gdyż przez około 20 minut taśm oglądał ich odcinki zaciekle je komentując, co potwierdza wcześniejsze doniesienia majora, a także, że lubią oglądać JarkaOgarka montującego kabiny do ciągników, czym w szczególności zainteresowany był Krzysztof. Poza tym mieliśmy okazję usłyszeć obelgi Majora w stronę Mexicana cyt. "A też Mexicana? Jakbym z bani zajebał to odsuwa się od razu" albo "Raz trafiam i on padam i kopie" czy "Jebany psie co ty masz ... Jesteś nikim". Po raz któryś z rzędu powrócił też temat prezydenta Federacji Rosyjskiej Władimira Władimirowicza Putina. Przez ostatnie kilkanaście minut materiału Major wydzwaniał do żołnierek z Roksy opowiadając im o swoich fantazjach seksualnych m.in. "O cholleraaa ma już cipke mokrą ale wilgotna jest" lub też "Zerżnąłbym tak by nie pamiętała jak się nazywa" czy "Ziemia Płaska? A cipka jaka jest alee mi się chce od góry do dołu bym cie wylizał".

Skutki

Główne postacie z uniwersum ponieśli dotkliwe skutki tego nielegalnego lajta:

Major

Następnego dnia przed kolejnym gniotem bożym major wszystkiego się wyparł mówiąc "No dzień dobry już godzina jest w pół do czwartej i chciałem powiedzieć że wczoraj żadnej libacji nie było to jest specjalnie takie nagrywane było. Nie było żadnego twarzy jestem normalny." Jak relacjonował jeden z użytkowników wykopu po wysłaniu w komentarzu linka do taśm prawdy komentarz został usunięty przez kogoś z otoczenia Majora badź jego samego.

Mexicano

Do sytuacji odniósł się na lajcie 5 listopada, a także na filmie "Jak tam terapia?", obejrzawszy filmik utwierdził się w przekonaniu, że nie będzie z majorem podejmował dalszej współpracy. Jednak 6 listopada opublikował film w którym wybacza Majorowi obelgi skierowane w jego strone.

Widzowie

Spora część widzów obejrzawszy taśmy poczuła się niesmacznie widząc, co Major tak naprawdę robi za pieniądze z lajtów, wyzywając także tych którzy non stop wysyłają mu donejty. Natomiast inni nie zmienili stosunku do mieszkańców Uniwersum, wiedząc, że w gruncie rzeczy cały serial jest żartem, a nie jakimś pilotażowym programem dla osób wykluczonych społecznie.