FANDOM

Afera ripostowa - afera, która wybuchła 4 września 2018 roku wywołana przez urojone oskarżenia Mariusza Jejebaka, randoma, który odwiedził Szkolną. Afera zawdzięcza nazwę ripostom, które na zmianę wypuszczają raz Mexicano, raz Jejebak.

Przebieg afery

4 września 2018 Mariusz Jejebak na swoim kanale wrzucił pierwszy filmik z urojeniami fałszywymi oskarżeniami wobec Mexicana. Mówił m.in.: ewidentne kłamstwa o nieistnieniu Ewy (pomimo istnienia filmów z jej udziałem).

Kilka dni później festiwal spierdolenia ruszył dalej, gdy Jejebak nagrał kolejny film, tym razem ze swojego Passata. Ukazał tam przede wszystkim swój niski iloraz inteligencji, nie wiedząc o istnieniu pobierania filmów z serwisu YouTube. Jejebak uroił sobie, że ludzie tworzący przeróbki z bohaterami Uniwersum kupili filmy od redaktorów. Mariusz wygłosił także swoją teorię w sprawie Afery pedofilskiej.

Mariuszek wypuścił jeszcze jeden film, w którym chwali się, że umie skleić ze sobą 3 filmy, bo jest studentem Politechniki Białostockiej (pomimo że umie to każdy rozgarnięty 12-latek).

Andrzejewski postanowił 15 września odpowiedzieć na gnioty Jejebaka w swoim filmie nazwanym ripostą. Wyjaśniał i wyśmiewał "argumenty" z filmów swego wroga. Rozpoczął się wtedy czas ripost.

Już następnego dnia Jejebak wypuścił ripostę na ripostę Mexicano. W filmie głównie skrytykował olkoholizm Jarka.

Jarek podczas gotowania 18 września wraz ze swoim misiem nagrał ripostę na ripostę riposty. Podkreślił tam chęć wybicia się Jejebaka oraz wchodzenia na siłę do Uniwersum.

Jejebak nie mógł się powstrzymać i 19 września nagrał ripostę do riposty na ripostę riposty, w której nagrywał monitor, na którym leciał film Jarka i bełkotał coś do ekranu.

Urojenia Zarzuty Jejebaka

  • Nieistnienie Ewy - ewidentne kłamstwo lub niewiedza, Ewa wystąpiła w filmie Menelicana
  • Jarek nie pojechał do Krakowa - jw., Meksyk nagrał filmy w Krakowie
  • Jarek zapłacił Mariuszowi z Krzaków 20 zł, by ten oskarżył Majora o gwałt
  • Jarek nie jest chory i nie ma żadnych kontuzji
  • Jest kilkunastu redaktorów, którzy handlują filmami z innymi twórcami - czysta głupota i niewiedza Jejebaka
  • Jarek nie pracował - co prawda teraz Watykano jest bezrobotny, ale jeszcze do niedawna pracował na budowie
Wieczorna riposta

Wieczorna riposta

Jedna z wielu ripost podczas afery.