FANDOM

Afera stolcowa - incydent ujawniający problemy odbytnicze Wojciecha Suchodolskiego i Krzysztofa Kononowicza, jest bliźniaczką Afery Gównianej, lecz tam kał był cudzy. Uformowała kultowe powiedzenie "a co ty kurwa srasz w majtki kurwa, ile razy się zesrałeś?". Krzysztof potwierdził wypróżnianie się za bramką na swojej posesji kiedy to wracał od Tereski, bardzo się denerwował. Wojciech zarzuca Krzysiowi nagminne problemy z wypróżnianiem się. Okazuje się to prawdą - została naznaczona bramka posesji Bożej, przednie siedzenie w Asterce i chodnik niedaleko kościoła Św. Jadwigi. Natomiast przyczyną srania w majtki Wojciecha jest twarożek i skisłe mleko. Preludium do afery było stwierdzenie Przewodniczącego w filmie do Magdaleny, siostry sędziego Arkadiusza K., że Major popuścił w majtki w fontannie i wrócił z brudnymi spodniami. Krzysztof wtedy jeszcze bardziej się rozkręcił i zaczął opowiadać że jak Magdalena chce, to niech bierze Majora do siebie. On przychodzi "brudny, zafajdany" i wtedy będzie mówił aby prała jego brudne spodnie.
Wytwarzanie zsiadlego mleka

ryzykowny proces wytwarzania zsiadłego mleka

Niestety problemy Wojtka Suchodolskiego mogą nigdy się nie skończyć, jest miłośnikiem wytwarzania zsiadłego mleka na piecu kaflowym, które może doprowadzić do jego zepsucia - zostało to ujawnione w filmie pt. jor w 5:20 minucie. W dniu 15 grudnia 2017 roku przewodniczący przechodząc obok Kościoła pw. św. Jadwigi Królowej oddał stolec w majtki. Tym razem Krzysztof jednak nie wypierał się incydentu i szczegółowo o nim opowiedział w filmie red. Jarosławowi "Mexicano" Andrzejewskiemu pt. "cięzkie nachy".

Na lajcie w dniu 29.07.2018 r. okazało się, że przewodniczący zesrał się w łóżko.

Filmy w kolejności chronologicznej

Major nagral a kononowicz pozwolil to nagraci-0

major opowiada jak to narobił w gacie po kwaśnym mleku i nie zdążył do zatrudnienia

Kononowicz szkaluje Magdalenę, siostrę sędziego z Warszawy

Preludium do Afery Stolcowej, tłumaczenie problemów gastrycznych u Wojtka.

Reup słynna afera z wyrzuceniem z domu "major kononowicz chce wyrzucici mnie zdomu 8 zas"

Wybuch afery i gniewu Majora Suchodolskiego.