FANDOM

Alojzy Popiołek - autor wezwania do krematorium Bożego, jak określił Krzysztof, człowiek "nienormalny psychicznie chory".

Biografia

Pierwszy list od Alojzego Popiołka Dyrektora Krematorium i Fabryki Nawozów Sztucznych był wezwaniem, które dotyczyło wstawienia się do krematorium prezydenta Krzysztofa Kononowicza i jego kompana majora Wojciecha Suchodolskiego. Z listu można dowiedzieć się że Krzysztof Kononowicz wypił wystarczającą ilość alkoholu żeby nazwać go notorycznym pijakiem.

Treść pierwszego listu

WOJEWÓDZKI ZARZĄD PIECÓW KREMATORYJNYCH

🇼🇪🇿🇼🇦🇳🇮🇪

W związku z tym że Ob. Krzysztof Kononowicz osiągnął już odpowiedni wiek i wypił wystarczającą ilość alkoholu przypadającą na notorycznego pijaka zgodnie z Polską Normą PN-93/A-18011 i stał się zbyteczny dla społeczeństwa i uciążliwy dla otoczenia w myśl ustawy 167/10 Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2001r. zamieszczonej w Dzienniku Ustaw nr. 27836.Obywatel winien zgłosić się osobiście w tutejszym krematorium w ciągu siedmiu dni od daty niniejszego wezwania przy piecu nr. 4 celem poddania się sproszkowaniu. Spożycie alkoholu i innych substancji wybuchowych przed spaleniem surowo wzbronione! Zabrania się naładowania i wydawania nieprzyjemnych odgłosów aż do całkowitego zakończenia obróbki termicznej Ob.winien zabrać że sobą:

  • dowód osobisty
  • wiązkę suchego chrustu
  • koks lub inny materiał palny w ilości 0,5 na jeden kg masy ciała
  • pojemnik na popiół ( pudełko po landrynkach ).
  • 5 tys na koszty manipulacyjne.

Przed przybyciem należy :

  • umyć nogi
  • zostawić w domu protezę zębową
  • pożegnać się z kolegami pijakami.

Możliwość odwołania od niniejszego wezwania nie istnieje.Sprawę należy traktować poważnie i z pełną świadomością konsekwencji, które zostaną zastosowane wobec obywatela w przypadku zignorowania wyżej wymienionego wezwania.

DYREKTOR KREMATORIUM I FABRYKI NAWOZÓW SZTUCZNYCH

Alojzy Popiołek

Ciekawostki

  • Po wnikliwej i owocnej lekturze Przewodniczący powiedział, że zaniesie i zgłosi list na policję oraz że zrobi ksero i zaniesie do adwokata.
  • Alojzy Popiołek znów dał o sobie znać dnia 13.10.2017 r., pisząc, jak twierdzi Krzysztof Kononowicz, list hańbiący jego i Wojtka.