FANDOM

Stub-icon.png Ta strona jest prawdopodobnie niekompletna. Jeśli masz informacje, rozbuduj ją.

Antyfanowska Wojna Boża znana także jako Afera Kwietkowska - konflikt zapoczątkowany przez Marka Kwietkowskiego, lidera upadłej już grupy "Antyfanów Shreka lub Majora", który przyczynił się do zablokowania kanału Mexicano. Wielu uznaję tę aferę za największą od czasów pierwszej kandydatury niedoszłego prezydenta.

Przebieg Konfliktu

Początek

Wszystko zaczęło się 5 grudnia 2017 roku, kiedy to zniknął kanał Jarka Andrzejewskiego. Okazało się, że kanał został zamknięty przez YouTube, uznając film "Komentarz Polityczny" za nieodpowiedni.

Tego samego dnia Mark Kwietkowski - prawdopodobnie z załamania nerwowego i przez kompleksy - przyznał się Mexicanowi, że to on stoi za zamknięciem jego kanału i groził, że zrobi to samo z kanałem Suchodolskiorginal.

Zarząd innej grupy "Kononowicz & Major" pomógł stworzyć nowy kanał i rozpoczął odwet w stronę administratora i byłych moderatorów upadłej grupy: Marka Kwietkowskiego, Dajany Tkaczuk i Michała Borowskiego.

Afera Fejkowa

24301221 303357256843657 8972312396869355210 n

Zapoczątkowana 6 grudnia 2017 roku i połączona z Antyfanowską Wojną Bożą, nadal trwająca afera fejkowa jest łańcuchem wydarzeń, w której Mark Kwietkowski na różnych portalach społecznościowych typu Wykop, Youtube i Facebook zakłada multikonta, podszywając się pod Mexicano.

Dla uniknięcia wprowadzenia w błąd Kononopedia przypomina, że tymczasowo jedynym prawdziwym, aktywnym kanałem mexicano jest kanał "mexico tv" do którego link znajduje się na stronie głównej

Słuszna riposta redaktora Meksykano

Słuszna riposta redaktora Meksykano