FANDOM

Rozprawa bandy bandyckiej2

Biały Marcin (prawdopodobnie wł. Marcin Biały/Czarny) - lokalny rzezimieszek, "bandyta z bandy bandyckiej", zamieszkały na stałe w Białymstoku przy ul. Wąskiej (numeru bloku nie pamiętam).

Biografia

Rozprawa bandy bandyckiej3
Czasowo korzystał z pomocy i dobrego serca pana Kononowicza, za co odpłacił mu siermiężnym wpierdolem i kradzieżą pieniędzy. Bił po głowie, po brzuchu, po jądrach (obu), wszędzie. Prawdopodobnie umie bić, zabijać. Groził Kononowiczowi że zabije go, jeśli ten złoży doniesienie na Policję o pobiciu. Zabrał telefon Wojciechowi Suchodolskiemu, przez co ten musiał się przez pewien czas ukrywać ze strachu.
Rozprawa bandy bandyckiej4
Rozprawa bandy bandyckiej5
Rozprawa bandy bandyckiej6
Rozprawa bandy bandyckiej7
Rozprawa bandy bandyckiej8

Ciekawostki

  • Skazany prawomocnym wyrokiem za pobicie Przewodniczącego. Przez haniebny czyn, jakiego się dopuścił, sklasyfikowany jest w jednym rzędzie z Eligiuszem Niewiadomskim, Johnem W. Booth i Lee Harveyem Oswaldem, którzy chcieli zabić prezydentów (z tą tylko różnicą, że ich ofiary były mało wytrzymałe, a nasz Przewodniczący wykazał się niesamowitą odwagą i wytrzymałością, przeżywając zamach na swoje życie.
  • Wyrok: Marcin B. (multirecydywista) 4,5 roku więzienia, Radosław N. i Marek Ch. na 3,5 roku.
  • Ponoć ukradli telefon Majorowi
  • Ponoć w oddali ktoś usłyszał "proszę podnieść bem bem, sąd idzie"
  • "Swego czasu Krzysztof ze swojego domu zrobił noclegownie dla meneli. Pewnego razu dwóm z nich zaproponował wyremontowanie dachu. Ci dowiedziawszy się, że ma w domu 3 tys zł w gotówce - wyremontowali mu nie dach a łypę i obili jądra (oba) oraz okradli."