FANDOM

Stub-icon.png Ta strona jest prawdopodobnie niekompletna. Jeśli masz informacje, rozbuduj ją.
400px-POL Choroszcz flag.svg

Flaga Choroszczy ( Serio, tak wygląda, to nie żart)

Choroszcz

Choroszcz - miasto w woj. podlaskim, w powiecie białostockim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Choroszcz. Położone nad rzeką Horodnianką. Jest zaliczane do aglomeracji białostockiej. Według danych z 30 czerwca 2015 miasto liczyło 5795 mieszkańców.

W Uniwersum Szkolnej miejscowość pełni funkcję piekła, Arkham Asylum i Azkabanu - wszystko za sprawą mieszczącego się tam Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. dr. S. Deresza - czyt. wariatkowa (mapa).

Tumblr naxgaoQmYm1rt17mio1 500

Choroszcz 2017. Koloryzowane.

O placówce krążą legendy. Żadna z postaci Uniwersum nie chce tam trafić, bo jest to miejsce ostateczne - swoisty GAME OVER dla bohaterów. Krótko przed akcją serialu trafił tam Bogdan Kononowicz - brat Krzysztofa. Wycieczka ta kosztowała go życie.

To do Choroszczy właśnie, większość ludzi chce wysłać Krzysztofa, Majora i każdego innego kto miałby z nimi styczność zapewne celem poddania ich kremacji.

Dzięki swojej władzy Krzysztof Kononowicz wysłał tam na badanie Wojciecha "Majora" Suchodolskiego w sprawie spożywania olkoholu z datą stawiennictwa na dzień 15.11.2017 r. Sama sprawa powiązana jest z aferą donosową.

Wezwanie do choroszczy

wezwanie

Powinien istnieć film z relacji samego Krzysztofa już po wizycie w Choroszczy.

Znani rezydenci

  • Bogdan Kononowicz - Czas pobytu nieznany. Zginął na miejscu.
  • Krzysztof Kononowicz - 9-10 stycznia 2018 roku.
  • Rafał "Sławni Wegetarianie" Kosno - trafił w 2012 roku i przebywa do dnia dzisiejszego
  • Andrzej Pochylski - przebywał w Choroszczy kilkukrotnie, potwierdzone są dwie długie wizyty, pierwsza w 2002 po zamachu na salon Toyoty i druga w 2012 po nieudanym zamachu na Truskolaskiego. Wielce prawdopodobnym jest jednak że gościł tam o wiele częściej.
  • Mariusz z Krzaków - czas pobytu nieznany. Wypuszczony przed 01.09.2018 r.[1]
  • Mariusz Chodor - czas pobytu rozpoczęty nocą 10 października, a zakończony 16 października 2018 roku.

Teorie spiskowe

55c91947349e7 o

Brama wjazdowa do wariatkowa.

Niektórzy sugerują, że na ulicy Szkolnej odbywa się eksperyment społeczny nadzorowany z Choroszczy. Według tej teorii mieszkańcy Szkolnej mają być monitorowani (bez ich wiedzy) 24 godziny na dobę. Cel eksperymentu jest nieznany, lecz pewnie straszny.
  1. https://www.youtube.com/watch?v=NJHzkWge3e0