FANDOM

Stub-icon.png Ta strona jest prawdopodobnie niekompletna. Jeśli masz informacje, rozbuduj ją.
Dariusz Suchodolski (ur. przed 1974) -  syn Janiny i Zenona Suchodolskich, brat majora Wojciecha Suchodolskiego, z którym nie utrzymuje kontaktu. W filmie nagranym przez Pawła z Warszawy Major wspomina, że jego brat mieszka w Anglii i nie widział go od 12 lat.

Biografia

Dariusz to człowiek, o którym nie wiadomo nic więcej, niż to, że razem z Majorem był na kolonii w Ustkach, gdzie moczyli nogi i spali w wojskowym namiocie. O bracie major wspomniał w filmie "pozdrówka a telefony sie urywają". 23 czerwca 2018, podczas Lajta Bożego, Kononowicz wspomniał o Dariuszu, że rzekomo mieszka na Wyspach Brytyjskich. Major dodał, że Dariusz posiada tam firmę budowlaną.

Ciekawostki

  • Kononowicz wymienił imię drugiego z Suchodolskich - "Mariusz" na "lajcie" u Natalki. Jednak znając Przewodniczącego,  który nie do końca wiedział jak jego własny brat miał na imię, informacja ta budziła wątpliwości. I słusznie. 25 grudnia 2017 roku okazało się że brat Majora ma na imię nie Mariusz tylko Dariusz i człowiek o identycznych personaliach gra na perkusji w zespole Adama Stanisława Czeczetkowicza. Jednak redaktor Czeczetkowicz zaprzeczył, iż pan Dariusz Suchodolski jest krewnym Majora.