FANDOM

Ewa Malak z Kołobrzegu (Ewunia boża)
Zawartosc paczki
Paczka zewnatrz
List
Placz
- nadawczyni i dystrybutorka największej ilości paczuszek bożych na szkolną 17, niespełniona miłość oraz przyczyna wielu lamentów Niżarłaka.

Nieznane są przyczyny hojności Pani Ewy względem Niżarłaka aczkolwiek między zagorzałymi widzami chodzą plotki jakoby chciałaby uwieść Pana prezydenta i przejąć pośmiertnie jego posiadłość.

Proces otwierania paczek od Ewuni bożej:

Proces ten jest opisany w kilku fazach:

Faza pierwsza

Serdeczne podziękowania za otrzymaną paczuszkę oraz poinformowanie widzów iż treści listu nie można pokazać celowo wzbudzając u widza ciekawość. Żarłak za każdym razem powtarza, że jak będą pieniążki z innej puli to pojedzie do Ewuni założyć jej pierścioneczek na rączkę.

Faza druga

Otwieranie paczki przy akompaniamencie radosnego chrumkania i dyszenia.

Faza trzecia

Prezentacja zawartości oraz czytanie nazw produktów przekręcając ich nazwę i zastosowanie.

Faza czwarta

Płacz Boży, całowanie produktów zawartych w paczce (np. wageta, lub szampon przeciwłupieżowy).

Faza piąta

Ponowne deklaracje i oświadczenia, że jak tylko pieniążki z innej puli pojawią się na koncie to żarłak pojedzie się oświadczyć.

Faza szósta

Snucie wspólnej przyszłości z autorką paczuszek (poszliby my razem do kościółka mego, razem pomodliliby się, razem do spowiedzi poszliby i może ślub by wzięli razem aż do śmierci.)

Ciekawostki

  • Dodać należy, że w jednym z filmów dziękczynnych Bęben w amoku płaczu wyjawił jakie ma prawdziwe zamiary wobec Ewuni:
Nie daj Chryste Panie, żeby jakieś chłopcy cie zleli! Lepiej żebym ja cie zlał!