FANDOM

Gówniana afera - jedna z pierwszych afer w Biurze interwencji Obywatelskich. Afera ta wybuchła po tym, jak na Szkolną 17 trafiła paczka z gównem. Po jakimś czasie przyszła druga. Uważa się, że najprawdopodobniej to był bezczelny dowcip Kargula.

Bezczelny Dowcip Kargula Edytuj

Filmik o takim tytule został udostępniony 11 września 2016 roku. Konon opowiada że została nadana do niego przesyłka od Kargula. Była to paczka z gównem ładnie zapakowana, rozrobiona na rzadko w miseczce, prawdopodobnie chłopskie lub dziecięce. Skutkiem nadania przesyłki były:

  • szarpnięcie w opinie pana Krzysztofa,
  • szarpnięcie na nerwach pana Krzysztofa,
  • szarpnięcie całego człowieczeństwa bożego pana Krzysztofa,
  • szarpnięcie godności, uczciwości i sprawiedliwości pana Krzysztofa,

co jest dla niego niezrozumiałe, ponieważ on mu nic nie zrobił.

Paczkę z ludzkimi odchodami wysłał mi oficer Policji Edytuj

Filmik dodany 2 października 2016 opisujący aferę na wysokim szczeblu w białostockiej policji! Dowiadujemy się, że to brat Kargula nadał na Szkolną 17 paczkę z gównem, a brat jest wysoko postawionym policjantem. Paczka zawierała gówno w wiaderku, które zostało rozrobione z rozpuszczalnikiem, który jest bardzo groźną substancją wybuchową (i uzależniającą), która mogła wybuchnąć wszędzie! Do wysłania paczki namówił go jego brat, Andrzej N. (Kargul), który mści się za budowę chlewka, budynku gospodarczo-garażowego wbrew ustawie budowlanej, gdyż nie odstąpił podczas budowy od jego granicy 5 metry(XD).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki