FANDOM

Grupa Operacyjna
Go
Członkowie zespołu Obecni:
  • Mieszko „Fox” Sibilski
  • Ziemowit Brodzikowski

Byli:

  • HODO
  • RG
  • Jesil
Założenie zespołu 1996 rok w Zielonej Górze
Zawieszenie działalności 2012

Grupa Operacyjna - polska grupa muzyczna wykonująca hip-hop komediowy. Powstała w 1996 roku w Zielonej Górze jako grupa czteroosobowa. Grupa ma na swoim koncie 6 albumów, w tym jeden nielegal. W 2006 roku zespół nagrał piosenkę o Krzysztofie Kononowiczu pt. "Nie będzie niczego". Do piosenki został zrealizowany teledysk z udziałem samego kandydata na prezydenta Białegostoku.

W 2012 roku zespół zawiesił działalność.

Tekst piosenki "Nie będzie niczego"

A... To jest pieśń, na nowego wodza cześć, więc oddaj hołd, ziooom... Co sie stało sie? Ten rap to pokłosie, objawienia króla, Wsłuchaj sie w Postulat. Osobiście odnieś się do pomysłu tego, zróbmy tak, by nie było niczego. Nie myśl, że to żart - jesteśmy poważni, każdy ma coś, co go w życiu drażni, pomóżmy sami sobie, zlikwidujmy problem, to rozwiązanie dobre godne nagrodzenia Noblem. Nie będzie policji, nie będzie kanarów, nie będzie słabych płyt, nie będzie browaru, nie będzie bandyctwa, nie będzie urzędu,  nie będzie podatków, nikt nie popełni błędu. Nie będzie hip-hopu, na drodze znaków stopu, nie będzie rządu, i w rządzie jełopów. nie będzie blokowisk, ani przebojów list, zostanie tylko wielki Kononowicza pysk! 

Ref. Taki mamy kraj, jaki potrafimy zrobić, oddaj cześć wodzowi - Niech żyje Kononowicz! Nic sie nie podoba - mówisz, Co z tego? Jeśli wszystko jest źle niech nie będzie niczego. (x2) 

2. Niech nie będzie tych, co stali po stronie ZOMO, ani tych drugich niech zostanie tylko Konon, bo on- ma honor i malutki domek i naprawdę bardzo chce zostać twoim ziomem. Tak, chce to zrobic byle tylko mógł, plany budowy dróg, powtarzam, budowy dróg, w tym wszystkim tylko jedno jest bez sensu, jeśli zlikwiduje wszystko nie będzie tureckich swetrów. Nie będzie YouTube'a ani napadanych matek młodzieży i ludzi ani czapek uszatek, lecz ma to dobre strony, nie ma Samoobrony, każdy Leppera koleś musi wrócić na rolę, oj Sorry, przepraszam przecież nie ma gdzie wracać! Rolę zniesiono przez Konona atak. na końcu, tego sie spodziewałem, Konon likwiduje mnie i ten kawałek! 

Niech nie będzie niczego, niech żyje Kononowicz! (x4)[1]

Przypisy

  1. http://www.tekstowo.pl/piosenka,grupa_operacyjna,nie_bedzie_niczego.html