FANDOM

Jan Łoś
Janłoś
We własnej osobie
Imię i nazwisko Jan Łoś
Data i miejsce urodzenia b.d., Grajewo
Zawód murarz - tynkarz, ociepleniowiec
Specjalność Rąbanie drzewka
Przynależność do partii politycznych i organizacji bezpartyjny
Lata aktywności od 2018

Jan Łoś - postać epizodyczna Uniwersum Szkolnej 17, kandydat do zastąpienia Majora Suchodolskiego jako partner i niewolnik przewodniczącego. Bezdomny i bezrobotny (od 2010 r.) mieszkaniec Białegostoku (jak stwierdził - mieszka gdzie się da). Pochodzi z dzielnicy Antoniukowskiej. Wystąpił w serii filmów redaktora Niemieckiego w październiku 2018 r.

Kariera zawodowa

Dawniej pracował w Przemysłówce jako murarz - tynkarz. Pracę stracił, ponieważ firma padła.

Pracował również u prywaciarzy jako ociepleniowiec, ale oni kantowali przy wypłacie. Dawali po 50 zł tygodniowo.

Umie rąbać drzewka.

Chciałby mieć rentę, emeryturę lub jakiś zasiłek dla bezrobotnych. Nie korzystał z pomocy MOPR. Był zarejestrowany w PUP.

Aktualnie zbiera makulaturę i złom.

Nałogi

Jak stwierdził, pije 2 - 3 piweczka dziennie. Na prośbę przewodniczącego mógłby przestać spożywać piwo "ale to nie automatycznie".

Na pytanie przewodniczącego, czy chce iść na terapię od alkoholu stwierdził "tzn. od piwa? To chyba nie jest taka zbytnio terapia". "Piwo można wypić, bo piwo jest zawsze do obiadu".

Życie prywatne

Urodzony w Grajewie, wychowany w Giżycku. W Białymstoku mieszka od 2000 r. Ukończył szkołę OHP w Białymstoku. Posiada matkę, brata i ojca. Ojciec się "oddzielił się, jak to się mówi" i ma swoje gospodarstwo 4 km za Szczuczynem.

Kawaler od urodzenia. Miał multum kobiet. "Jak to się mówi, za młodych lat to się przewalało".

Mając kobietę pojechał na kontrakt. Po powrocie z kontraktu stracił kobietę. Spowodowane było to strajkiem komunikacji miejskiej w Białymstoku, na który przyjechali "wojskowi ludzie". "Ona zapoznała gościa i poszła z nim. Na dzień dzisiejszy jak znam ją ma trójkę dzieci".

Kolejna kobieta była z Janem "dwa razy jakby w ciąży", ale poroniła i odeszła od Jana.

Honorowy krwiodawca - oddał 35 litrów krwi.

Poglądy polityczne

Zadowolony z sytuacji w Białymstoku. Uważa że wszystko idzie do przodu. Komunikacja miejska jeździ na czas. Według niego prezydent Truskolaski robi porządki.

W wyborach w 2018 r. głosował na Platformę Obywatelską i Tadeusza Truskolaskiego.

Źródła

Interwencja w sprawie Janka

Interwencja w sprawie Janka

Wywiad z dobrym człowiekiem Janem Łosiem

Rozmowa o problemach społecznych Białegostoku