FANDOM

Jarosław "Mexicano" Andrzejewski
Meksikano
Redaktor Mexicano
Imię i nazwisko Jarosław Andrzejewski
Data i miejsce urodzenia 1976 r., prawdopodobnie Białystok
Specjalność Reżyserowanie materiałów Uniwersum Szkolnej 17
Przynależność do partii politycznych i organizacji bezpartyjny
Lata aktywności od 2017 r.
Odznaczenia Gloria Artis (przewidziane na 2018 r.)

REDAKTOR BIURA INTERWENCJI OBYWATELSKICH

Poprzednik - Krzysztof Niewiński
Równocześnie nagrywają - Wojtek Suchodolski, 
co raz częstsze wizyty poprzedniego redaktora

Jarosław "Mexicano" Andrzejewski  (ur. 1976 r., prawdopodobnie w Białymstoku) - obecny redaktor Boży pracujący przy ulicy Szkolnej 17, mieszkaniec Białegostoku. Mieszka na ul. św. Andrzeja Boboli (ulicę dalej od Szkolnej) i do miejsca cudów ma około 4 minut drogi - dzięki sąsiedztwu z Kononem i Majorem może na bieżąco nagrywać ich niecodzienne przygody. 

Biografia

Jarosław Andrzejewski urodził się w 1976 r., prawdopodobnie w Białymstoku, gdyż jak znamienita większość ważnych postaci Uniwersum posługuje się gwarą białostocką. Nie wiadomo nic o jego młodości, choć sądząc po elokwencji redaktora, musiała być wypełniona dobrymi ocenami i naukami w prestiżowych szkołach filmowych. A tak na poważnie... w jednym z filmików na swoim świętej pamięci kanale wspominał, że pracował jako saper. Obecnie w przerwach między maratonami alkoholowymi i kręceniem materiałów z Przewodniczącym Mexicano dorabia dorywczo na budowie. Ponadto jest właścicielem zapewne świetnie prosperującej firmy JAREX, która za profil działalności obrała ambitną sprzedaż na targowiskach i straganach.

W świecie Biura Interwencji Obywatelskich Jarosław pojawił się na przełomie stycznia 2017 roku dokonując "wjazdu na chatę Kononowicza". Po krótkim czasie zastąpił wysłużonego i zasłużonego (oraz oczywiście zaastmowanego) redaktora Krzysztofa Niemieckiego. Nagrywa przygody naszych ulubieńców do dnia dzisiejszego. W czasie jego reżyserowania miało miejsce najwięcej afer - m.in. płotowa czy Antyfanowska Wojna Boża, w wyniku której jego kanał został zlikwidowany i powstał nowy - zbiór filmów.

Cechy programów realizowanych przez Jarosława A.

Styl filmowy Mexicano różni się od awangardy serwowanej przez Niemieckiego. Najważniejsze cechy meksykańskich reportaży to:

  • Używanie do nagrywania kamery o jakości nawet 1080p, oczywiście w standardzie SD - Starosielce Definiton. Dzięki niej możemy dostrzec jeszcze więcej parch na twarzy Przewodniczącego oraz kolejne wydzieliny z nosa prof. Tomasza.
  • Tytuły pisane raczej z poprawnością ortograficzną, ale nieużywana jest wielka litera.
  • Formuła "Testowanie" ograniczona do bezwstydnego otwierania paczek... i na tym koniec, dyskusje polityczne pojawiają się rzadziej.
  • Nieudane próby streamowania na kanale mexicano tv
  • Ograniczenie roli prof. Tomasza, z Uniwersum zniknęły postacie Krzysztofa Wasiluka, jego kolegi Marcina i gen. lejtnanta Wojciecha Starosiuka.
  • Brak fabuły w wielu filmikach - preferowane spontaniczne dyskusje. Jednocześnie bohaterowie są przez to autentyczni i nie grają narzuconych ról, jak u Niemca.

Zamach na Majora

Zamach

Redaktor Andrzejewski generalnie ma dobre relacje z głównymi osobistościami Uniwersum Szkolnej 17. Jednak nie zawsze tak było. Swego czasu dzięki staraniom Wywiadu Wojskowego Sił Zbrojnych Republiki Bombasu do internetu wyciekły screenshot'y ujawniające zdradę i prowokacje redaktora wobec Wojciecha. Dzięki interwencji widzów pod filmami Mexicano, zamach stanu się nie powiódł. Panowie uznali, że znanemu reżyserowi i czołowemu żołnierzowi sztabu nie wypada prowadzić prywatnych sporów - stąd też pogodzili się i Meksyk coraz częściej nagrywa materiały z Majorem na kanał Suchodolskiorginal.

Najpopularniejsze cytaty

22459332 1470216929741472 1274682473988343822 o
  • "Kurwa"
  • "Mam wyjebane!"
  • "Chciałbym was pozdrowić i tych złych i tych dobrych, na tych złych to mnie śmiech bierze, na tych dobrych bardzo klaszczę"
  • "I właściwie to idę po szluga jeszcze, sorki"

Ciekawostki

  • 5 grudnia 2017 r. w godzinach wieczornych kanał Jarosław Andrzejewski został skasowany. Narazie nie mamy dokładnych informacji jakim powodem to się stało się.
  • 4 listopada 2017 r. po zbanowaniu swojego popularnego jak Polska długa i szeroka kanału założył nowy równie elitarny kanał Mexicano TV
  • Pośród licznych komentatorów przygód na Szkolnej 17, redaktor Mexicano nazywany jest "Likrowym Jareczkiem" lub "Menelicanem"
  • Słynie z bardzo bogatego słownictwa gdyż w swoich "vlogach" używa słowa Ku*wa jako przecinek
  • W lipcu 2017 roku wyjechał do Sopotu na urlop. W jednym ze
    Mexicano podczas pracy

    Redaktor Mexicano podczas pracy

    swoich filmów opowiadał co robił co pił i czy mu się podobało. Z wypowiedzi można wywnioskować,że "było nudno ale fajne wspomnienia" "była pogoda ale padało" "nic się nie działo ale warto jechać". Wiele osób nadal zastanawia się co autor tych słów miał na myśli.
  • Jego pseudonim artystyczny wziął się od nazwy, jaką określa się Starosielce - Meksyk.