FANDOM

Jarosław "Mexicano" Andrzejewski
Meksykano
(Były) Redaktor Mexicano
Imię i nazwisko Jarosław Andrzejewski
Data i miejsce urodzenia 22 lutego 1976 r. w Białymstoku
Zawód reżyser, vloger, streamer, saper, raper, kucharz, budowlaniec, technik transportu kolejowego, instruktor szkoły przetrwania, najstarszy polski nastolatek
Specjalność Reżyserowanie materiałów Uniwersum Szkolnej 17
Przynależność do partii politycznych i organizacji bezpartyjny
Lata aktywności styczeń 2017 - styczeń 2018 (jako redaktor); marzec 2018
Odznaczenia Gloria Artis (przewidziane na 2018 r.)
PESEL 760222***** Numer PESEL został zamazany z powodu ochrony danych osobistych
Rodzina Matkożona
Comment VCPzCY1bixQZQ2zptISyZbmQU23UEOmD

Twój kandydat na radnego !

Meksikano1

Najstarszy nastolatek w Polsce

Jarosław "Mexicano" Andrzejewski, ew. Azerbejdżano, Watykano, Najebano, Menelikano, Olkoholikano, Uryniano, Korzonkano, cokolwiek z końcówką -ano (ur. 22 lutego 1976 r. w Białymstoku) - były redaktor ulicy Szkolnej 17, biznesmen i doświadczony reżyser, oraz mieszkaniec Białegostoku. Mieszka w domu na ul. św. Andrzeja Boboli 10 (ulicę dalej od Szkolnej) i do miejsca cudów ma około 4 minut drogi - dzięki sąsiedztwu z Kononem i Majorem mógł na bieżąco nagrywać ich niecodzienne przygody. Koneser surowego mięsa, moczu (naprawdę) i denaturatu.  

Mlodymeksyk

Młody Jarek

Biografia

Jarosław Andrzejewski urodził się w 1976 r., prawdopodobnie w Białymstoku, gdyż jak znamienita większość ważnych postaci Uniwersum posługuje się gwarą białostocką. Nie wiadomo nic o jego młodości, choć sądząc po elokwencji redaktora, musiała być wypełniona dobrymi ocenami i naukami w prestiżowych szkołach filmowych. A tak na poważnie... w jednym z filmików na swoim świętej pamięci kanale wspominał, że pracował jako saper. Obecnie w przerwach między maratonami alkoholowymi i kręceniem materiałów z Przewodniczącym, Mexicano dorabia dorywczo na budowie. Ponadto jest właścicielem zapewne świetnie prosperującej firmy JAREX, która za profil działalności obrała ambitną sprzedaż na targowiskach i straganach. Od Olgierda poczęty w Barbary stworzon łonie.

W świecie Biura Interwencji Obywatelskich Jarosław pojawił się na przełomie stycznia 2017 roku dokonując "wjazdu na chatę Kononowicza". Po krótkim czasie zastąpił wysłużonego i zasłużonego (oraz oczywiście zaastmowanego) redaktora Krzysztofa Niemieckiego. Nagrywa przygody naszych ulubieńców do dnia dzisiejszego. W czasie jego reżyserowania miało miejsce najwięcej afer - m.in. płotowa czy Antyfanowska Wojna Boża, w wyniku której jego kanał został zlikwidowany i powstał nowy - zbiór filmów.

Ofiara czarnego grudnia, oraz główny bohater afery meksykańskiej. Ostatnio zamiast wydarzeniami na Szkolnej trudzi się nagrywaniem tzw. Gniotów Olkoholowych czyli chodzeniu w kółko po ruinach, pracy na budowie pod wpływem piwa Żuber i innych rymach w stylu Tigera Bonzo. Przez Konona okrzyknięty "Jareczkiem Zasranym". Jak przyznał na jednym ze swoich vlogów, siedział w więzieniu i ma problemy z alkoholizmem. Czasami cierpi na korzonki z powodu przedawkowania piwa i wódki, oraz zrobienia nadmiernej ilości pompek. Jest zadłużony i ma na swoich plecach komornika sądowego co wynikło w trakcie Afery Pieniężnej. Autor najlepszego dissu w historii Uniwersum czyli Inwokacji Meksykańskiej. Obecnie zajmuje się piciem na lajcie i załatwianiem w Toi-Toi na okolicznej budowie. Twórca i prowadzący programu 10 pytań do MEXICO oraz Historia z knurem.

Od lutego 2018 r. nie nagrywa materiałów związanych z Krzysztofem Kononowiczem, przez krótki czas skoncentrował się na gniotach olkoholowych, by wreszcie zacząć samemu prowadzić pijackie streamy na swoim kanale, a obecnie kręci serie porannych vlogów, programów kulinarnych od czasu do czasu urozmaicając kontent piłką nożną.

Mexicano na chwilę obecną rozstał się z Panem K na zawsze. Od lutego trwa nieustanna wojna między Szkolną, a Boboli 10. Co chwila obrzucają się nowymi wyzwiskami oraz wybuchają nowe afery. Po raz ostatni Kononowicz znalazł się na materiale Jarka w czasie Afery Krzakowej.

W październiku 2018 Jarosław Andrzejewski wystartował w wyborach samorządowych na radnego miasta Białegostoku z list Platformy Obywatelskiej.

W wolnych chwilach filantrop, 15 listopada 2018 zadeklarował założenie fundacji na rzecz swojej niepełnosprawnej przyjaciółki, Ilonki z Bydgoszczy. Przypuszczalnie Ilonka z Bydgoszczy egzystuje w takim samym stopniu, jak rzekome dziecko redaktora z Ewą[1].

Cechy programów realizowanych przez Jarosława A.

Styl filmowy Mexicano różni się od awangardy serwowanej przez Niemieckiego. Najważniejsze cechy meksykańskich reportaży to:

Me

Mexicano w Pierwszy Dzień Świąt 2017 r.

  • Używanie do nagrywania kamery o jakości nawet 1080p, oczywiście w standardzie SD - Starosielce Definiton. Dzięki niej możemy dostrzec jeszcze więcej parch na twarzy Przewodniczącego oraz kolejne wydzieliny z nosa prof. Tomasza.
  • Tytuły pisane raczej z poprawnością ortograficzną, ale nieużywana jest wielka litera.
  • Formuła "Testowanie" ograniczona do bezwstydnego otwierania paczek... i na tym koniec, dyskusje polityczne pojawiają się rzadziej.
  • Nieudane próby streamowania na kanale mexicano tv
  • Ograniczenie roli prof. Tomasza, z Uniwersum zniknęły postacie Krzysztofa Wasiluka, jego kolegi Marcina i gen. lejtnanta Wojciecha Starosiuka.
  • Brak fabuły w wielu filmikach - preferowane spontaniczne dyskusje. Jednocześnie bohaterowie są przez to autentyczni i nie grają narzuconych ról, jak u Niemca.
  • Zwiedzanie miejsc niedostępnych dla szarych obywateli - dachy, opuszczone budynki itp.
  • Zwiedzanie okolicznych miast np.: Suwałki, Ełk.

Zamach na Majora

Zamach

Redaktor Andrzejewski generalnie do 2018 miał dobre relacje z głównymi osobistościami Uniwersum Szkolnej 17. Jednak nie było tak przez cały czas. Swego czasu dzięki staraniom Wywiadu Wojskowego Sił Zbrojnych Republiki Bombasu do internetu wyciekły screenshot'y ujawniające zdradę i prowokacje redaktora wobec Wojciecha. Dzięki interwencji widzów pod filmami Mexicano, zamach stanu się nie powiódł. Panowie uznali, że znanemu reżyserowi i czołowemu żołnierzowi sztabu nie wypada prowadzić prywatnych sporów - stąd też pogodzili się i Meksyk coraz częściej nagrywa materiały z Majorem na kanał Suchodolskiorginal.

Związek z Ewą i ciąża

2017 r. pogrążeni w miłości Mexicano oraz Ewa spotykali się wielokrotnie w Krakowie. W grudniu podczas jednej z wizyt Jarosława doszło do spaniałego cudu. Mexicano żądlił swą partnerkę Ewę i nastąpiło pokalane poczęcie małego bękarta. Poród był planowany na lipiec/sierpień 2018.

We wrześniu 2018 okazało się, że ciąża była mistyfikacją Ewy. Obecnie rolę Ewy w życiu Jarka przejęła Martunia.

Najpopularniejsze cytaty

22459332 1470216929741472 1274682473988343822 o
  • "Kurwa"
  • "No siemano widzowie"
  • "Mam wyjebane!"
  • "Chciałbym was pozdrowić i tych złych i tych dobrych, na tych złych to mnie śmiech bierze, na tych dobrych bardzo klaszczę"
  • "I właściwie to idę po szluga jeszcze, sorki"
  • "Sikanie nie jest na zawołanie"
  • "Jestem pełen energii, mam wyjebane"
  • "Na pewno się dzisiaj z wami uwalę, tego jestem pewien" - podczas live
  • "Miałem wódę pić ale nie mogę się przełamać"
  • "Nawaliłem się jak świnia, ale to dobrze"
  • "Nie odkryłeś eureki"
  • "Musze deczko dechnąć"
  • "Jak boli to na boboli"
  • "Nie rugaj się!"
  • "Świat jest nasz!"
  • "Ta osoba wie o kogo chodzi"
  • "Albo live albo gotowanie jedno z dwojga"
  • "Mniejsza o większość"

Dom Jarosława "Mexicano" Andrzejewskiego

Chałupameksyka

Jarek na tle swojego domu.

ZOBACZ GŁÓWNY ARTYKUŁ: Dom Jarosława "Mexicano" Andrzejewskiego

Jarek mieszka wraz ze swoją matką w domu na ulicy św.Andrzeja Boboli 10 w Białymstoku, rzut beretem od Centrum Myśli Prezydenta Krzysztofa Kononowicza. To w swoim domu nagrywa programy kulinarne oraz lajty. Budynek nie posiada toalety, co często jest obiektem drwin ze strony Knura.

Ciekawostki

  • 5 grudnia 2017 r. w godzinach wieczornych kanał Jarosław Andrzejewski został skasowany. Na razie nie mamy dokładnych informacji jakim powodem to się stało się.
  • 4 listopada 2017 r. po zbanowaniu swojego popularnego jak Polska długa i szeroka kanału założył nowy równie elitarny kanał Mexicano TV
  • Pośród licznych komentatorów przygód na Szkolnej 17, redaktor Mexicano nazywany jest "Likrowym Jareczkiem", "Najebano", "Menelicano", "Olkoholikano" itd.
  • Słynie z bardzo bogatego słownictwa gdyż w swoich "vlogach" używa słowa Ku*wa jako przecinek
  • W lipcu 2017 roku wyjechał do Sopotu na urlop. W jednym ze
    Mexicano podczas pracy

    Redaktor Mexicano podczas pracy

    swoich filmów opowiadał co robił co pił i czy mu się podobało. Z wypowiedzi można wywnioskować,że "było nudno ale fajne wspomnienia" "była pogoda ale padało" "nic się nie działo ale warto jechać". Wiele osób nadal zastanawia się co autor tych słów miał na myśli.
  • Jego pseudonim artystyczny wziął się od nazwy, jaką określa się Starosielce - Meksyk. 
  • Według Konona nie posiada w domu toalety, ale ma na podwórku ubikację[2] 
  • Kononowicz twierdzi, że jest mu winny za lajty kwotę 9600 zł[3]
  • Jest miłośnikiem amatorskiego parkour'u, o czym świadczą wejścia na dach drewnianego domku, mimo zakazu Krzysztofa. "Jarek tylko po dachach nie łaź mnie".
  • "Tak naprawdę mam ksywę czarny, ponieważ słuchałem czarnej muzyki, której słucham do tej pory. Natomiast ksywa meksykano, wymyślił sam pan Krzysztof" - opodwiadał meksykano ze swojego dachu w filmie pt. 10 pytań do mexico cz. 3 dach
  • Ile lat jestem menelem? od 18 roku życia - opowiadał w serii 10 pytań do mexicano
    Toaleta meksykano kibel wychodek

    wychodek byłego redaktora meksykano, nadal funkcjonalny, widok z dachu

  • "Bzyknąłem sporo dziewczyn, nie mówie, że setki, ale sporo"
  • Marzy o wspólnej nocy z Mariuszem na izbie wytrzeźwień - wspomniał w filmie "jest mario"
  • "Nie dzwońcie z prywatnych numerów bo nie odbieram" - zagadka, to z jakich numerów powinni dzwonić widzowie? z firmowych?
  • Ile wypiłem w 1 dzień? 15, 16? nie wiem, nie liczyłem, ale jeszcze na swoich nogach szedłem
  • "Ty nigdy totalety nie miałeś!" - powiedział na jednym z filmów Krzysztof Kononowicz
  • Próbował stworzyć "Jabola" z jabłek, które znalazł na swojej posesji
  • Dnia 6 sierpnia zbanowany został jego kanał Mexico tv, prawdopodobnie ma to związek z Aferą Pedofilską
  • Pierwsze piwo spożył w 8 klasie szkoły podstawowej
  • Wzór na długość lajtów:
ilość butelek długość trwania lajta
0 żubrów lajt robie do 22!
1 żubr robimy lajta do 21!
2 żubry live do 20:00 i koniec
3 zubry lajt do 19:00 max
4 żubry za chwile koniec
5 żubrów musze deko dechnąć..

Pseudonimy

Wymyślone i nadane przez fanów uniwersum na podstawie zachowań.

Somaliano, Moczyniano, Slimaczano, Watrobomarskowiano, Kloaczano, Najebano, Obszczyniano, Wątrobiano, Oregano, Tadżykistano, Kambodżano, Pepsicano, Obciągano, Alkoholikano, Jareczek zasrany, Pakistano, Majerano, Narzygano, Watykano, Zasrano, Pojebano, Browariano, Osikano, Szczanodzbano, Moczowód, Moczopijano, Kotletano Spuchnięty, Białostaczano

Redaktor Szkolnej 17 

Przypisy

  1. https://youtu.be/UiKcayLgf5A?t=228
  2. https://www.youtube.com/watch?v=-Cgczf7yxrQ
  3. https://www.youtube.com/watch?v=sXNsvqmunI4