FANDOM

Kargul (wł. Andrzej Niczyporuk) - sąsiad boży, zamieszkały przy ulicy Szkolnej 15. Znienawidzona postać pilnująca miedzy Biura Interwencji Obywatelskich.

Biografia

Kargul jest sąsiadem Krzysztofa Kononowicza i Wojciecha Suchodolskiego. Zachodziły między nimi różne sąsiedzkie spory toczące się głównie wokół muru granicznego (2-metrowy płotek). Andrzejowi N. również do gustu nie przypadły debaty programowe i plenarne posiedzenia najbliższego sztabu prezydenta Kononowicza Był on także zamieszany w "gównianą aferę", jak pospolicie nazwano złożony spisek mający skompromitować notowania Przewodniczącego.W październiku 2017 roku ponownie rozgorzał spór o mur zasłaniający "słońce i powietrze".

Ciekawostki

Kargul

Władysław Kargul - wzór Andrzeja N., prawdziwy portret N. przeraziłby niejednego śmiałka

Stary dom

W tle stary, drewniany dom na obecnej posesji Kargula

  • Prawdopodobnie wprowadził się już w czasie trwania Uniwersum. Na filmach redaktora Czeczetkowicza na obecnej posesji Kargula jest jeszcze stary, drewniany dom.
  • Antyspołeczna postawa Kargula była jednym z tematów letnich dyskusji kolektywu inteligencji otaczającej Kononowicza. Nieobywatelski i nie-Boży stosunek sąsiada do ciszy nocnej i prawa budowlanego spowodował, że głos w sprawie zabrał wybitny ekspert od miru domowego Krzysztof Wasiluk, który od tamtej pory poprzez swoją błyskolitwą wypowiedź zyskał sympatię i trwałe miejsce w pamięci widzów Bożych.
  • Jest jedną z nielicznych postaci, które składały donos na live streamie.
  • Krzysztof Kononowicz po pewnym incydencie zdecydował się na profilaktyczne zgłoszenie na policję. Od tamtej pory działalność przestępcza sąsiada ucichła, a Kononowicz zyskał w oczach narodu jako stróż praworządności. 
  • Kargulowe geny się rozpleniły wydając na świat syna o nieznanym imieniu.
  • Jak większość złych postaci w filmach, tak również i Kargul nie pokazuje swojej twarzy.
  • Podczas wizyt Bożych zapytany czy sąsiad jest w domu każe wypierdalać i się tu więcej nie pokazywać.

Cytaty o postaci

  • "Zostaniesz rozjebany zaraz"- Wojciech Suchodolski do Kargula

Cytaty postaci

  • "Baranie ty!"
  • "Chcesz porozmawiać to chodź na ulicę."
  • "Chodzą z aparatami, nagrywają na jutube..."
  • "Tak jeden specjalnie prowokuje żebym ja wyszedł,a drugi, a drugi NO WŁAŚNIE!"