FANDOM

Stub-icon.png Ta strona jest prawdopodobnie niekompletna. Jeśli masz informacje, rozbuduj ją.
Kononowicz? On chciał być prezydentem? Jak ty całego Białegostoku nie umiesz kurwa przejść. Ty tylko siedzisz i ogółem żresz. Tak to Kononowicz wszystko zjada!

—Wojciech "Major" Suchodolski o Kononowiczu

Kononowicz02:11

Kononowicz. Człowiek z nadziei -OFFICIAL TRAILER 2017-

Człowiek z nadziei.

Krzysztof Kononowicz herbu Piłsudski pseud. Konon, Bęben, Żarłak, Shrek, Nibęben, Niżarłak, itd. (KAWALER ORDERU BOMBASU)  (ur. 21 stycznia 1963 roku w Kętrzynie w województwie olsztyńskim (obecnie województwo warmińsko-mazurskie)) – wybitny człowiek wielu talentów, specjalności i umiejętności. Pochodzi z bardzo, bardzo zasłużonej dla Polski rodziny. Z wykształcenia kierowca-mechanik, z zamiłowania murarz-tynkarz-akrobata. Znany na całą Polskę dzięki wyborom prezydenckim w Białymstoku w 2006, w których startował z ramienia Komitetu Wyborczego Wyborców „Podlasie XXI wieku”. Zajął - najprawdopodobniej w wyniku błędu - przedostatnie miejsce z 1% głosów (sam pan Krzysztof w wywiadzie z tego samego roku powiedział: "To gazety fałszywie napisały, one się pomyliły się. Ja policzyłem głosy i mam 8,99 proc. Na czwartym miejscu jestem!"). Krzysztof Kononowicz jest główną postacią w Uniwersum Szkolnej 17, bez której nie byłoby niczego i w sumie z nim też nie będzie niczego.

Rodzina

Przeczytaj więcej na ten temat na stronie: Kononowiczowie

Krzysztof, zresztą jak wszyscy poprzedni przywódcy Polski może poszczycić się zasłużoną rodziną.

  • Ojciec Krzysztofa - ś.p. Bronisław Kononowicz, walczył w Armii Krajowej i należał do Sybiraków. Gdy Krzysiu miał 13 lat, załatwiał z Lechem i Marią Teresą Kaczyńskimi kwestię renty dla ojca i awansu z szeregowca na generała. Według rewelacji niedoszłego prezydenta, tatuś za walkę o Boga, o Warszawę, o Polskę, pośmiertnie dostał order Virtuti Militari, tylko włożono mu go do trumny. Wspomnienia o ojcu zrealizował światowej sławy reżyser Jarosław "Mexikano" Andrzejewski w awangardowym reportażu biograficznym "tato ". Niejasna jest kwestia wieku ojca, według Krzysztofa ojciec urodził się około 1908 r., a na rodzinnym portrecie, gdy Krzysiu ma ok. 2-3 latka, pan Bronisław prezentuje się na max. 40-latka. Czyżby zadziałał eliksir młodości?
  • Brat Krzysztofa - ś.p. Bogdan/Bogusław/Bogumił (zależy od źródła - być może sam Kononowicz nie jest tego pewien) - chory psychicznie człowiek (oczywiście Krzysztof ma w pełni sprawne zdrowie psychiczne i tylko brat miał problemy),często załatwiał tajne sprawy brata za granicą pod rzekomymi wyjazdami do szpitala psychiatrycznego w Choroszczy. Gdyby nie przedwczesna śmierć w 2013 r. oraz wrodzona niechęć Bog...(nazwijmy Bogusia) do wielkoformatowej polityki, bracia być może osiągnęliby więcej niż Kaczyńscy. Wystąpił wraz z matką w reportażach Adama S. Czeczetkowicza. 
  • Brat bliźniak Kononowicza- tajemniczy i zapomniany brat Bębena, pierwszy raz pojawił się na wizji w 2017 roku. Istnieją teorie, że tak naprawdę jest to fikcyjna postać grana przez Bębena.
  • Żona Krzysztofa - [fragment czeka na uzupełnienie], w 2008 roku według słów przewodniczącego było blisko[1]
  • Dzieci Krzysztofa - ze względu na olbrzymie podobieństwo fizyczne podejrzewa się Prezydenta o spłodzenie Wiktora Bożego i fana z Warszawy
  • Miłości Krzysztofa: Ewa Malak z Kołobrzegu; Karolinka Boża; Czarna Teresa z MOPS-u
  • Józef Piłsudski - informację o tym, że Piłsudski jest członkiem rodziny Krzysia można było usłyszeć w wielu filmach, kiedyś wspominał, że jest jego pradziadkiem "Błękitna krew". Najprawdopodobniej jest to po prostu nie prawda.
Kononowiczowie

Jedyne wspólne zdjęcie Kononowiczów. Z lewej, na kolanach matki siedzi przyszły prezydent (wciąż przyszły)

  • Chrześniak Krzysztofa- w usuniętym z kanału Jarosław Andrzejewski, ale wciąż dostępnym na yotube, filmie Krzysztof podczas gróźb w stronę Tomasza Terki wyczytał jego miejscowość, a następnie powiedział, że ma tam chrześniaka.
  • Brat Krzysztofa ze śląska - w tym samym filmie po tym jak Shrek powiedział, że ma tam chrześniaka, rzekł również "Ja tam mam brata, który pracował w kopalni".

Młode lata

Krzysztof Kononowicz w swoich filmikach wracał pamięcią do rodzinnych stron i dużo o nich opowiadał. Kilkakrotnie wspominał, że jest Warmianinem (choć rodzinna wieś, jak i Kętrzyn, mieści się na Mazurach), a jego śp. mamusia Leonarda ze śp. tatusiem Bronisławem musieli w 1975 roku opuścić rodzinne Wilkowo k/Kętrzyna i przenieść się do Białegostoku, do ekskluzywnej dzielnicy białostockiej inteligencji - Starosielc. Mimo to pan Krzysztof w - niestety - usuniętym filmie pt. "kłótnia" mówił, że do 1985 roku mieszkał na Warmii, nie powinno traktować się ani tej, ani innej informacji podanej w tym filmie ze względu na stan emocjonalny Shreka. W swym awangardowym reportażu Pan Krzysztof z dumą stwierdził, że naukę pobierał w białostockiej Szkole Podstawowej nr 21. Nie wiadomo, jakim był uczniem, ale sądząc po niezwykle bogatym zasobie słownictwa i elokwencji, musiał wyróżniać się wśród innych dzieci czymś więcej niż nadwagą. Niedoszły Prezydent zgodnie z wyborczą prezentacją ukończył później zasadniczą szkołę zawodową jako kierowca-mechanik, jednak w jednym z reportaży MexicanoTV stanowczo wahał się, czy ukończył zawodówkę, czy technikum. Jako że prezydenci czasem kłamią w zakresie wykształcenia, pan Kononowicz ostatecznie stwierdził, że zakończył edukację na poziomie technikum.

Aktywność polityczna do 2006 roku

Polityka interesowała Krzysztofa już od najmłodszych lat. Jak twierdzi sam zainteresowany w wieku 13 lat roznosił ulotki KOR-u - Komitetu Obrony NaRodu Polskiego (całkiem logiczne, prawda?) i w wyniku tych działań nauczył się "rżnąć głupa", co zresztą perfekcyjnie wychodzi mu do dziś. Poza tym w biografii młodego Kononowicza znajdziemy również takie perełki, jak wizyta u Lecha i Marii Teresy Kaczyńskich w ich gdańskim domku czy też odwiedziny Kaczyńskich w celu załatwienia spraw ojca, gdy Krzysio miał 13 lat (nieważne, że wtedy jeszcze nie było Solidarności, a Lech Kaczyński był nikomu nieznanym działaczem, u Konona chronologia to pojęcie względne). Fakty te zostały ujawnione dopiero w czerwcu 2017 r. podczas dyskusji z Panem Tomaszem.

KononowiczLegitymacja

Młody, gniewny i jeszcze nie Żarłak

Wieczny kandydat na wszystkie stanowiska w Polsce zaangażował się też [https://www.youtube.com/watch?v=X4AGJyLPXQA w działania Solidarności. Twierdził, że w latach 1980-2002 był przewodniczącym NSZZ w Białymstoku. Skoro w wieku 13 lat spotykał się z Kaczyńskimi, to przecież w wieku 17 lat mógł być przewodniczącym wielkiego związku w jeszcze większym mieście, wszak do tego jest stworzony. 

Kampania prezydencka w 2006 r.

Krzysztof Kononowicz - rzetelny kandydat na prezydenta05:26

Krzysztof Kononowicz - rzetelny kandydat na prezydenta

Niebywały talent polityczny Pana Krzysztofa został zauważony przez znanego i niekoniecznie lubianego białostockiego działacza społecznego Adama Stanisława Czeczetkowicza na początku 2006 r. Wraz z mniej znanym, ale jakże zasłużonym dla kształtowania białostockiej polityki Markiem Czerniawskim założyli oni Komitet Wyborczy Wyborców "Podlasie XXI Wieku", który potrzebował wyrazistego, poważnego, mającego konkretny program wyborczy, inteligentnego i idealnego wizerunkowo kandydata na stanowisko prezydenta Białegostoku w zbliżających się wyborach samorządowych 2006. Kononowicz oczywiście spełniał wszystkie warunki, więc komitet wyborczy jego wyborców został szybko zarejestrowany. Rozpoczęła się brutalna gra o fotel stolicy wschodniej Polski.

Kononowicz, w odróżnieniu od pozostałych kandydatów, zastosował taktykę Billa Clintona "ordinary guy" - zwykłego faceta. Na nagrania spotu wyborczego, realizowanego w najbardziej prestiżowej z białostockich telewizji (TV Jard) przyszedł w starym tureckim swetrze, mimo że w jego garderobie na pewno znajdowały się garnitury od Armaniego czy Gucciego. Jednak prawdziwy majstersztyk wykonany przez Konona to nie jego ubiór, ale sposób, w jaki przyciągnął tłumy wyborców. Zwracał się do nich tak, jak mu nakazywało sumienie Boże. Oto wypowiedź niedoszłego Prezydenta: "Nazywam się Kononowicz Krzysztof, urodziłem się dnia dwudziestego pierwszego stycznia tysiąć dziewięćset trzeciego... sześćdziesiątegotrzeciego roku w Kętrzynie, województwo olsztyńskie. Chcę przedstawić swój życiorys. Ukończyłem Zasadniczą Szkołę Zawodową jako kierowca-mechanik. Posiadam swoją posiadłość: domek drewniany. Mam matkę, mam brat, tatuś nie żyje. Ale tatuś bardzo jest mój bardzo bardzo zasłużony. Walczył o Warszawę, walczył o Polskę, walczył o Boga. Ale nie ma ojca. Odeszedł, jak ja to mówię zmienił miejsce zamieszkania. Jest w niebie teraz i z tamtąd patrzy jak ja kandyduję na prezydenta miasta Białegostoku. Dziękuję bardzo państwu." To inteligentne przedstawienie siebie i przywódcze wypowiedzi użyte w spocie wyborczym zrobiły niemałe wrażenie na łaknącej prawdziwego wodza społeczności Białegostoku. By pochwalić się takim kandydatem, zdecydowano o umieszczeniu jego prezentacji wyborczej na jeszcze nieznanym szerszemu gronu widzów portalu YouTube. Kononowicz z marszu zyskał mnóstwo wyświetleń, co zresztą nikogo nie dziwiło. Druga wypowiedź boża przedstawiała obietice pana Krzysztofa:

"Chcę zrobić dla naszego miasta Białegostok... Białegostoku następujące rzeczy:

  • zlikwidować całkowicie dla młodzieży alkohol, papierosy i narkotyki
  • usprawnić naszą w Białymstoku komunikację miejską: miejską i dalekobieżną, tak bo nasza komunikacja jest bardzo bardzo słaba, bardzo zła.
  • otworzyć zakłady, miejsca pracy dla młodzieży i dla LUDZI - tak i chcę bardzo bardzo to zrobić
  • usprawnić w naszym mieście, na całym Podlasiu, żeby nie było bandyctwa, żeby nie było złodziejstwa, żeby nie było niczego, żeby starsi ludzie mogli przejść bo nawet teraz dochodzi do mnie skargi, postulaty, apelują starsi ludzie w podeszłym wieku, że młodzież zaczepia i się nie dziwię się, że młodzież starszych ludzi zaczepia, napada, napadają i tak dalej, bo młodzież nie ma pracy, nie ma pracy, zakłady nasze w Białymstoku są rozwalane, (?),zamiast usprawnić Białystok, żeby miejsca pracy tak jak chwasty są rozwalone, tak jak mleczarnie tu w Białymstoku, tak jak (?) w Starosielcach, tak jak inne zakłady są rozwalane
  • i chcę też wprowadzić policję na ulicę, chcę wyprowadzić policję, żeby policja pilnowała całego naszego porządku - bo od tego jest policja i straż miejska, od tego oni są, od tego są oni, od tego są
  • a w urzędzie u mnie miejskim będzie ład i porządek, nie będzie biurokractwa, nie będzie łachmactwa, tylko na prawdę ludzie będą
  • zimową porą będą szykować architekci plany budowy dróg, plany budowy dróg, podkreślam jeszcze raz, plany budowy dróg,
  • a na wiosnę wyjdziemy z budową ulic i... ulic, bo jakie mamy drogi? Jakie mamy drogi? Co się stało się pod Jerzewem, co się stało się ?
  • kierowcy też będą przez policję surowo karani za alkohol, za papierosy, za wszystko
  • i jeszcze też usprawnię granicę w Kuźnicy (?) i Bobrownikach (?), że granica między Białorusią, a Nami będzie naprawdę, naprawdę będzie granica, że nie będzie przemytu ani (?) papierosów, ani narkotyków, ani alkoholu.

Dziękuję państwu."

Te inteligentne przedstawienie siebie i obietnice w spocie wyborczym zrobiły niemałe wrażenie na łaknącej prawdziwego wodza społeczności Białegostoku. By pochwalić się takim kandydatem, zdecydowano o umieszczeniu jego prezentacji wyborczej na jeszcze nieznanym szerszemu gronu widzów portalu YouTube. Kononowicz z marszu zyskał mnóstwo wyświetleń, co zresztą nikogo nie dziwiło.

Jego spot wyborczy do 10 listopada 2006 obejrzano ponad 1,2 mln razy, a do 4 lutego 2007, ponad 6 mln razy. Jego fragmenty pokazały główne serwisy informacyjne największych stacji telewizyjnych m.in. Fakty, Wydarzenia, Wiadomości TVP1 i Teleexpress. Fenomen kandydata na prezydenta Białegostoku komentowały również największe polskie portale internetowe. Wydawało się wówczas, że niesamowicie popularny Kononowicz wygra z miażdżącą przewagą, pokonując wszystkich niedouczonych, mających problemy z polszczyzną i obiecujących niemożliwe kandydatów.

Jednak mimo prognozowanego kilkudziesięcioprocentowego poparcia (co z tego, że wyliczył to sam kandydat) elektorat białostocki okazał się wyjątkowo naiwny i wybrał niedoświadczonych lokalnych baronów zamiast Kononowicza. Niedoszły prezydent uzyskał 1676 głosów (1,89%), zajmując przedostatnią, szóstą pozycję, wyprzedzając kandydata Samoobrony RP (jakiejś nikomu nieznanej partii). Do złudzenia przypomina to sytuację Lecha Wałęsy w wyborach 2000 Na szczęście dla Białegostoku i Polski, wybory były tylko preludium do dalszej owocnej działalności.

Działalność polityczna Bębena po wyborach w 2006 roku

DO UZUPEŁNIENIA

Kononowicz na YouTube

 Przeczytaj więcej na ten temat na stronie: YouTube

Życie wielkiego księcia białostockiego i imperatora Szkolnej 17 od wielu lat ukazywane jest na serwisie YouTube w postaci filmów i strimów Bożych.

Cytaty

  • "Szanowne państwo, kochani moi..."
  • "Tylko o cipkach myślisz? Ile łapówek wziąłeś ?"
  • "Ja mam swój rozum, mam wszystko."
  • "A ty sie ni zesrałeś?!"

 Umiejętności

Bęben to naprawdę wybitny człowiek, jest on m.in. Bożym: myślicielem, marzycielem, filozofem, mężem stanu, politykiem, wojownikiem, kucharzem, aktorem, doktorem, strażakiem, niedoszłym prezydentem Białegostoku, znanym youtuberem i streamerem.

Krzysztof Kononowicz posiada mnóstwo nieprzeciętnych umiejętności. Wśród nich uważne fanowskie oko dostrzeże:

  • świetna gra aktorska pana Krzysztofa w filmie "Ciacho"
  • Umiejętność płaczu na zawołanie
  • Przygotowywanie potraw z bardzo skomplikowanych przepisów i rzadko dostępnych na rynku składników - czyt. makrela z puszki w sosie pomidorowym i z cebulą - rzadkie danie kuchni polsko-bombaskiej, nagrodzone wieloma fanowskimi nagrodami w postaci paczek Bożych
    Untitled

    Jako leatherface

  • Mówienie jak ksiądz, pod wpływem niekoniecznie mszalnego wina. Być może ma to związek z jednym z jego poprzednich wcieleń.
  • Nagrywanie filmików Bożych na kanale Majora w sposób godny Oscara
  • pisanie na wszystkich donosów w zeszycie, w czym nie przeszkadzają mu nawet święta
  • Romantyczne gesty ciałem i duchem
  • Działalność Partii Godność i Prawo Podlasie 21 i Biura Interwencji Obywatelskich bez wpisu do rejestrów państwowych - a po co to komu, jak przyjdzie prezydent Kononowicz, zmieni prawo i rejestrować nie będzie trzeba?
  • Wyrafinowane ciśnięcie w Mecenasa z Piaseczna i jego towarzyszy
  • Wszelkie zaawansowane technicznie prace remontowo-budowlane w postaci czyszczenia rurek, pomalowania kilku metrów ścian czy koszenia trawy z kaskiem Bożym na głowie
  • Czytanie i pisanie - umiejętność wyjątkowa jeśli zestawimy Konona z Panem Majorem
  • Wplatanie w umiejętny sposób do swej biografii niesprawdzonych wieści (nikt z fanów na pewno nie spotrzegł, że opowieść Przewodniczącego o latach młodości może nieść znamiona fałszu) oraz odróże w czasie - por. epizod z Kaczyńskimi i nieujawniona jeszcze działalność w Atenach jako wybitny wódz
  • Objawienie w sierpniu 2017 niesamowitych umiejętności piłkarskich
  • Posługiwanie się magią druidzką.
  • Krzysztof nie tylko jest nieziemsko przystojny, ale także opanował niemal do perfekcji zdolność szantażu emocjonalnego. Używa jej tylko w ostateczności np. gdy ktoś ciśnie mu po rodzinie, gdy Wojtek jest niemiły, gdy MOPS Boży nie chce mu dać zasiłku. Oto jak wygląda użycie owej zdolności w standardowym przypadku:
  1. Podniesienie tonu i wykrzywienie ryja
  2. Uklęknięcie na oba kolana (na miasto Krzysztof chodzi o lasce, ale w przypadku dramy Bożej uklęknięcie to żaden problem)
  3. Wzięcie krzyża Bożego do ręki jeśli jest w okolicy (podnosi dramatyczność o 50%)
  4. Grożenie samobójstwem, lub modlenie się do Matki Boskiej
  5. Mówienie jednego słowa i przerwa na płacz
  6. Koniec filmiku.

Oto galeria kilku szantażów Bożych.

Ciekawostki

  • W roku 1992 przed premierą teleturnieju Koło Fortuny Krzysztof Kononowicz wypowiedział na ulicy hasło „Nie będzie niczego!”. I stało się. Wszyscy z ulicy pobiegli do telewizorów oglądać teleturniej.
  • Istnieje podobieństwo między panem Kononowiczem a Maciusiem z Klanu, ze względu na charakterystyczny dla obu postaci okrzyk Co się stao?, który pan Krzysztof rozwinął do formy Co się stao się?
  • Pan Krzysztof nie ogranicza się tylko do polityki. Razem z hip-hipowym zespołem Grupa Operacyjna nagrał w 2007 szlagier Nie będzie niczego opowiadający o tym, jaki wspaniały jest nasz przyszły wódz. NIECH ŻYJE KONONOWICZ!
  • W roku 2010 miał zamiar startować w wyborach na prezydenta RP Rzeczpospolitej Polskiej. Jednak nagła śmierć Prezydenta pod Smoleńskiem, zaskoczyła Kononowicza i przekreśliła piękny sen o miłosiernym panowaniu dobrodzieja  Białegostoku. Zamiast tego został bezlitosnym i skutecznym prokuratorem, co dokumentuje film „Ciacho”. Od 2014 Wielki Generał i dowódca oddziału armii specjalistycznej której oddział znajduje się w Płocku są to żołnierze tajni bardzo dobrze wyszkolenie i są gotowi oddać życie za wielkiego wodza Krzysztofa Kononowicza.
  • W filmiku pt. "PORADNIK KONONA" dowiadujemy się, że ma problemy z żyłami, bo kiedyś pierdolnął łańcuch w "hukswarnie" i prawdopodobnie śmiertelnie ranił Bębena w rączkę.
  • Choć sam Krzysztof tego nie potwierdził, widać, że jego wzorem prezydentury jest Bill Clinton. Konon podobnie jak amerykański polityk, w kampanii realizował taktykę "zwykłego faceta"; pali, ale się nie zaciąga, a także ma niestałe życie uczuciowe. 
  • W sierpniu 2017 odkryto wielki talent Pana Krzysztofa w postaci nieprofesjonalnej gry na gitarze oraz romantycznych przyśpiewek o miłości w klimatach gatunków lo-fi, czy też indie rocku.
  • Podkochuje się w Teresce z MOPsu
  • Kononowicz - w przeciwieństwie do pana majora - słowo "Ogółem" wypowiedział w całej karierze tylko jeden raz, na tym filmie.
  • pali papierosy w niekonwencjonalny sposób[2]

Opinie

  • Kononowicz to wirtuoz donosu. Ma taką misję od Boga, nic tego nie powstrzyma.
  • Donosy na wszystkich.
  • Jak widać Konon przygarnął sobie lokatora żeby miał na kim ćwiczyć donosy.
  • Major to jest major wy mówicie, że on alkoholik a on ogółem pokazuje prawdę bożą o Krzyśku
  • Przejebane ma z nim ten jego sąsiad
  • Donosy boże, całe te.

Numer telefonu

Kononoiwcz telefon
  1. http://www.youtube.com/watch?v=OYVIh6iCIfQ&t=4m42s
  2. http://www.youtube.com/watch?v=JLELPmEk-IU&t=5m30s