FANDOM

Krzysztof Niewiński
Niemiecki
We własnej osobie
REDAKTOR BIURA INTERWENCJI OBYWATELSKICH
Poprzednik - Adam Czeczetkowicz
Następca - Jarosław "Mexikano" Andrzejewski

Krzysztof Niewiński (pseud. Krzysztof Niemiecki) - mieszkaniec Białegostoku obdarzony nieprzeciętnymi umiejętnościami filmowymi. Jeden z "redaktorów Kononowicza"... ekhem, dumny posiadacz Volvo oraz psa Wykrywacza.

Biografia

Krzysztof Niemiecki jest jednym z redaktorów... ekhem, którzy z pieczołowitą precyzją realizowali wstrząsające reportaże filmowe na temat życia Prezydenta Krzysztofa Kononowicza i Majora Wojciecha Suchodolskiego. Krzysztof Niewiński pod pseudonimem "Niemiecki" w latach 2014-2016 realizował wraz z Przewodniczącym i jego towarzyszami różnorodne programy o... ekhem niesamowicie inteligentnych tytułach "Co się stało się", "Jedzenie potwora morskiego" czy też "Testujemy ...".

Na początku ... ekhem 2017 roku drogi Prezydenta i Krzysztofa N. rozstały się ku rozpaczy fanów, wysłużonego redaktora zastąpił z lepszym bądź gorszym skutkiem Jarosław "Mexikano" Andrzejewski.

W dniu 10.12.2017 r. prawdopodobnie reżyserował lajt boży z przewodniczącym, majorem i Mexicano na facebook'owym profilu Rafatusa.[1][2] 

Do najsłynniejszych dzieł, które wyszły spod ręki tego mistrza, zaliczyć możemy wstrząsający cykl reportaży politycznych o Bombasie, dyskusje polityczne w czasie urodzin Majora czy też awangardowe testowanie rybek Bożych... ekhem.

Cechy programów realizowanych przez Krzysztofa N.

Inteligentny i oczytany redaktor Krzysztof Niemiecki zjednał sobie sympatię fanów, tworząc kanały Kononowicz w olejku lub w pomidorkach (RIP) i Kononowicz Orginal. Jako...ekhem awangardowy reżyser skomponował własny niepowtarzalny styl filmowy, którego cechy to:

  • Używanie do nagrania zniewalającej jakości kamery o jakości 240p BD (Białystok Definition), dzięki której Przewodniczący wyglądał tajemniczo i władczo
  • Wprowadzenie nowej formuły programów "Testowanie", rozwój politycznych dyskusji Konona
  • Charakterystyczny jingiel w postaci nałogowego kaszlu astmatyka... ekhem.
  • W filmach Niemieckiego fabuła jest konsekwetnie realizowana - Kononowicz i Major wspinali się na wyżyny umiejętności aktorskich, by wspólnie... ekhem ze Starosiukiem zrealizować filmy o Bombasie, a także dość inteligencji, by podołać debatom z Wasilukiem i jego kolegą Marcinem. 

Ciekawostki

  • MexicoNiemiecki

    Niemiec przy Mexicanie to wielki człowiek

    Jest dumnym posiadaczem Volvo i starej kamery.
  • Jego twarz została ujawniona w jednym jedynym filmiku... ekhem
  • Wielu fanów, patrząc na półprofesjonalizm Mexicano, w komentarzach twierdzi, że powrót Niemieckiego wprowadziłby świeżość do programu.
  • Od pewnego czasu prowadzi krucjatę przeciwko Mexicano - niezwłocznie reuploaduje filmy z oficjalnego kanału Jarosław Andrzejewski, na Kononowicz Orginal (swój). Ma to na celu przekierowanie ruchu na jego stronę, zmniejszenie wyświetleń na oficjalnym profilu i w pewnej części odebranie możliwości zarobku. Powodem takiego stanu jest prawdopodobnie ból dupy zazdrość i rozpaczanie nad błędami w dawnej karierze redaktora.
  • Ponoć do dziś spotyka się z Majorem na ulicy Glinianej.
  • Od czasu do czasu pojawia się na nagraniach Majora jako jego sufler.
  1. https://www.youtube.com/watch?v=E2SAsv70MFs
  2. https://www.youtube.com/watch?v=4sxSK4sihi4