FANDOM

Krzysztof Niewiński
Rezyserbozy
We własnej osobie
Imię i nazwisko Krzysztof Niewiński
Pseudonim Krzysztof Niemiecki
Data i miejsce urodzenia 1968 r. w Bielsku Podlaskim
Zawód reżyser, wyłapywacz psów, kamieniarz, budowlaniec
Przynależność do partii politycznych i organizacji obecnie bezpartyjny, dawniej Podlasie XXI Wieku
Lata aktywności 2015 - styczeń 2017 (jako redaktor); styczeń-luty 2017 (współredaktor); od stycznia 2018
Rodzina Dwie żony, pięcioro dzieci - w tym syn Dominik

Krzysztof Niewiński (pseudonimy: Krzysztof Niemiecki, znany także jako Jan, Rusek) syn Krzysztofa, urodzony w 1968 roku w Bielsku Podlaskim, dwukrotnie żonaty, w sumie pięcioro dzieci - Reżyser Boży Uniwersum Szkolnej 17, działający w latach 2015-2017 oraz ponownie od 2018 roku po ustąpieniu stanowiska przez byłego redaktora Mexicano (który popadł w alkoholizm) charakteryzujący się astmą, niebywałą awangardą i nieprzeciętnymi umiejętnościami filmowymi. Popularyzator stałego wideoblogowania. Mieszkaniec Białegostoku przy ulicy Glinianej 5, dumny posiadacz Volvo oraz psa Wykrywacza.

Biografia

Krzysztof Niemiecki jest jednym z redaktorów... ekhem, którzy z pieczołowitą precyzją realizowali wstrząsające reportaże filmowe na temat życia Prezydenta Krzysztofa Kononowicza i Majora Wojciecha Suchodolskiego. Zanim jednak podjął się niełatwej pracy reżyserskiej, imał się różnych zadań. Prowadził (i prowadzi nadal) swój zakład kamieniarski, pracował na budowie i zajmował się wyłapywaniem psów dla firmy Marka Kuleszy .Jak większość bohaterów Uniwersum Niemiecki miewał problemy z prawem oraz z Krzysztofem Kononowiczem. Zaatakował w 2010 roku prezydencką posesję na Szkolnej 17, za co został w dosadny sposób skrytykowany przez samego niedoszłego przywódcę Białegostoku. Jednak niełaska, w którą popadł, skończyła się około 2015 roku. Pogodził się z będącym na skraju nędzy, schorowanym Kononowiczem i w ramach pokuty za niecne czyny szalonej młodości obiecał mu pomoc. Oprócz wspomagania pieniążkami bożymi na bieżąco relacjonował życie Szkolnej 17. Pod pseudonimem ,,Niemiecki" w latach 2015-2017 realizował wraz z Przewodniczącym i jego towarzyszami różnorodne programy o... ekhem... niesamowicie inteligentnych tytułach "Co się stało się", "Jedzenie potwora morskiego" czy też "Testujemy...".

Na początku ... ekhem... 2017 roku drogi Prezydenta i Krzysztofa Niewińskiego rozstały się ku rozpaczy fanów, wysłużonego redaktora zastąpił z lepszym bądź gorszym skutkiem Jarosław "Mexikano" Andrzejewski. Jednak doświadczenia z miejsca cudów nie dawały Niemcowi spokoju i od grudnia 2017 roku znów powrócił na łono Bębena. W dniu 10.12.2017 r. prawdopodobnie reżyserował lajt Boży z Przewodniczącym, Majorem i Mexicano na facebook'owym profilu Rafatusa.[1][2]. Odkąd wirus Meksykańczyk urwał relację z Kononem (sam nagrywa swoje filmy, gwarowo zwane gniotami), Niemiecki jednocześnie zwielokrotnił wizyty na Szkolnej. Od początku roku 2018 na kanale "Kononowicz Orginal Kononowicz i kanale Majora (Major Suchodolski i Kononowicz) widzowie mogą podziwiać znów filmy spod ręki mistrza Niewińskiego. 

Od wiosny 2018 r. cyklicznie realizuje z głównymi postaciami Uniwersum streamy - tzw. lajty boże. Pomaga mu w tym jego syn Dominik, nazywany przez Majora komputerowcem. 

Cechy programów realizowanych przez Krzysztofa N.

Największy Smród Konsumpcyjny na Bożym Świecie

17 min zarejestrowano postać K. Niewińskiego

Inteligentny i oczytany redaktor Krzysztof Niemiecki zjednał sobie sympatię fanów, tworząc kanały Kononowicz w olejku lubw pomidorkach (RIP) i Kononowicz Orginal. Jako... ekhem... awangardowy reżyser skomponował własny niepowtarzalny styl filmowy, którego cechy to:

  • Używanie do nagrania zniewalającej jakości kamery o jakości 240p BD (Białystok Definition), dzięki której Przewodniczący wyglądał tajemniczo i władczo,
  • Wprowadzenie nowej formuły programów "Testowanie", rozwój politycznych dyskusji Konona,
  • Charakterystyczny dżingiel w postaci nałogowego kaszlu astmatyka... ekhem...
    Kamera

    Mistrz i jego narzędzie

  • W filmach Niemieckiego fabuła jest konsekwentnie realizowana - Kononowicz i Major wspinali się na wyżyny umiejętności aktorskich, by wspólnie... ekhem ze Starosiukiem zrealizować filmy o Bombasie, a także dość inteligencji, by podołać debatom z Wasilukiem i jego kolegą Marcinem
  • Używanie znacznej ilości rekwizytów - od niewielkich, ale niosących za sobą głębokie metaforyczne znaczenie (szmaty w barwach narodowych Ukrainy, którymi Prezydent wycierał swoje nogi), a na wielkogabarytowych skończywszy (np. Opel Astra, Volvo, Toyota[3]).
  • Ograniczenie roli redaktora - Krzysztof Niemiecki, szczycący się nieco większym IQ niż jego następca (a potem znów poprzednik) Mexicano, nigdy nie nagrał materiału, w którym z własnej woli pokazał swe oblicze. Jedyne znane wizerunki redaktora pochodzą z filmu Majora, w którym zapomniał wyłączyć kamery, z "wjazdu na chatę" Mexicano (wtedy naszych protagonistów obsługiwało dwóch redaktorów i Meksyk nienauczony sztuki filmowej przypadkiem uchwycił red. Niemieckiego) oraz z filmu Marka Kuleszy "Jestem z Podlasia XXX w.", który nagrany został jeszcze przed redaktorską pracą Niemca. 
  • Lansowanie gwiazd starosieleckiego ekranu - dzięki Niemieckiemu świat ujrzał talent Majora Suchodolskiego i Generała Lejtnanta Wojciecha "Akcent" Starosiuka

Ciekawostki

  • Jest dumnym posiadaczem Volvo i starej kamery. Jednak w marcu 2018 roku, realizując z naszymi protagoni
    Niemiecrezyser

    Kadrowanie w punkt

    stami cykl dot. prawa jazdy, zaprezentował światu swój nowy nabytek - Opel Astra wersja kombi.
  • Niewiński ma swój zakład kamieniarski, w którym produkuje nagrobki.
  • Pracował kiedyś jako kierowca Kononowicza.
  • Pojawia się na nagraniach jako jego sufler.
  • Kononowicz na nagraniach mówi o nim lub zwraca się do niego per redaktor Jan.
  • Krzysztof Niemiecki pasjonuje się kolekcjonowaniem wszelkiego rodzaju militariów - broni, mundurów, czapek itp. itd. - właśnie od niego Major Suchodolski otrzymał swój pierwszy mundur, a Przewodniczący specjalne narzędzia walki np. Glock 19, którymi mógł grozić wrogom Szkolnej 17

Redaktor Szkolnej 17 

MexicoNiemiecki

Niemiec przy Mexicanie to wielki człowiek

Pierwszy okres współpracy - lata 2015-2017

Drugi okres współpracy - od 2018 r. 

Przypisy

  1. https://www.youtube.com/watch?v=E2SAsv70MFs
  2. https://www.youtube.com/watch?v=4sxSK4sihi4
  3. https://www.youtube.com/watch?v=37IRx4Ol5CI