FANDOM

Krzysztof Niewiński
Rezyserbozy
We własnej osobie
REŻYSER BIURA INTERWENCJI OBYWATELSKICH
Poprzednik - Jarosław "Mexikano" Andrzejewski

Krzysztof Niewiński (pseud. Krzysztof Niemiecki, znany także jako Jan, Rusek) - Reżyser Boży Uniwersum Szkolnej 17, działający w latach 2015-17 oraz ponownie od 2018 roku po ustąpieniu byłego redaktora Mexicano (który, popadł w alkoholizm) charakteryzujący się astmą, niebywałą awangardą i nieprzeciętnymi umiejętnościami filmowymi. Popularyzator stałego wideoblogowania. Mieszkaniec ...ekhem... Białegostoku Gliniana 5, dumny posiadacz Volvo oraz psa Wykrywacza.

Biografia

Krzysztof Niemiecki jest jednym z redaktorów... ekhem, którzy z pieczołowitą precyzją realizowali wstrząsające reportaże filmowe na temat życia Prezydenta Krzysztofa Kononowicza i Majora Wojciecha Suchodolskiego. Zanim jednak podjął się niełatwej pracy reżyserskiej, imał się różnych zadań. Jak większość bohaterów Uniwersum Niemiec miewał problemy z prawem oraz z Krzysztofem Kononowiczem. Zaatakował w 2010 roku prezydencką posesję na Szkolnej 17, za co został w dosadny sposób skrytykowany przez samego niedoszłego przywódcę Białegostoku. Jednak niełaska, w którą popadł, skończyła się ok. 2015 r. Pogodził się z będącym na skraju nędzy, schorowanym Kononowiczem i w ramach pokuty za niecne czyny szalonej młodości obiecał mu pomoc. Oprócz wspomagania Bożymi pieniążkami na bieżąco relacjonował życie Szkolnej 17. Pod pseudonimem "Niemiecki" w latach 2015-2017 realizował wraz z Przewodniczącym i jego towarzyszami różnorodne programy o... ekhem... niesamowicie inteligentnych tytułach "Co się stało się", "Jedzenie potwora morskiego" czy też "Testujemy...".

Największy Smród Konsumpcyjny na Bożym Świecie

17 min zarejestrowano postać K. Niewińskiego

Na początku ... ekhem... 2017 roku drogi Prezydenta i Krzysztofa Niewińskiego rozstały się ku rozpaczy fanów, wysłużonego redaktora zastąpił z lepszym bądź gorszym skutkiem Jarosław "Mexikano" Andrzejewski. Jednak doświadczenia z miejsca cudów nie dawały Niemcowi spokoju i od grudnia 2017 r. znów powrócił na łono Bębena. W dniu 10.12.2017 r. prawdopodobnie reżyserował lajt Boży z Przewodniczącym, Majorem i Mexicano na facebook'owym profilu Rafatusa.[1][2]. Odkąd wirus Meksykańczyk urwał relację z Kononem (sam nagrywa swoje filmy, gwarowo zwane gniotami), Niemiecki jednocześnie zwielokrotnił wizyty na Szkolnej. Od początku roku 2018 na kanale "Kononowicz Orginal Kononowicz i kanale Majora (Major Suchodolski i Kononowicz) widzowie mogą podziwiać znów filmy spod ręki mistrza Niewińskiego. 

Ostatnim filmem który wyszedł spod ręki Pana Reżysera jest "NORD STREAM 2 (cała prawda)" z dnia 20.03.2018 r. W tym niesamowicie awangardowym dziele Przewodniczący ujawnia zahaczające o najwyższy wymiar tajemnicy państwowej informacje dot. gazociągów i rurociągów w Polsce oraz w Europie.

Cechy programów realizowanych przez Krzysztofa N.

Niemiecrezyser

Kadrowanie w punkt

Inteligentny i oczytany redaktor Krzysztof Niemiecki zjednał sobie sympatię fanów, tworząc kanały Kononowicz w olejku lubw pomidorkach (RIP) i Kononowicz Orginal. Jako... ekhem... awangardowy reżyser skomponował własny niepowtarzalny styl filmowy, którego cechy to:

  • Używanie do nagrania zniewalającej jakości kamery o jakości 240p BD (Białystok Definition), dzięki której Przewodniczący wyglądał tajemniczo i władczo
  • Wprowadzenie nowej formuły programów "Testowanie", rozwój politycznych dyskusji Konona
  • Charakterystyczny dżingiel w postaci nałogowego kaszlu astmatyka... ekhem...
    Kamera

    Mistrz i jego narzędzie

  • W filmach Niemieckiego fabuła jest konsekwentnie realizowana - Kononowicz i Major wspinali się na wyżyny umiejętności aktorskich, by wspólnie... ekhem ze Starosiukiem zrealizować filmy o Bombasie, a także dość inteligencji, by podołać debatom z Wasilukiem i jego kolegą Marcinem. 
  • Używanie znacznej ilości rekwizytów - od niewielkich, ale niosących za sobą głębokie metaforyczne znaczenie (szmaty w barwach narodowych Ukrainy, którymi Prezydent wycierał swoje nogi), a na wielkogabarytowych skończywszy (np. Opel Astra, Volvo, Toyota[3]).
  • Ograniczenie roli redaktora - Krzysztof Niemiecki, szczycący się nieco większym IQ niż jego następca (a potem znów poprzednik) Mexicano, nigdy nie nagrał materiału, w którym z własnej woli pokazał swe oblicze. Jedyne znane wizerunki redaktora pochodzą z filmu Majora, w którym zapomniał wyłączyć kamery, z "wjazdu na chatę" Mexicano (wtedy naszych protagonistów obsługiwało dwóch redaktorów i Meksyk nienauczony sztuki filmowej przypadkiem uchwycił red. Niemieckiego) oraz z filmu Marka Kuleszy "Jestem z Podlasia XXX w.", który nagrany został jeszcze przed redaktorską pracą Niemca. 
  • Lansowanie gwiazd starosieleckiego ekranu - dzięki Niemieckiemu świat ujrzał talent Majora Suchodolskiego i Generała Lejtnanta Wojciecha "Akcent" Starosiuka

Ciekawostki

MexicoNiemiecki

Niemiec przy Mexicanie to wielki człowiek

  • Jest dumnym posiadaczem Volvo i starej kamery. Jednak w marcu 2018 r., realizując z naszymi protagonistami cykl dot. prawa jazdy, zaprezentował światu swój nowy nabytek- Opel Astra wersja kombi.
  • Niewiński ma swój zakład kamieniarski, w którym produkuje nagrobki
  • Pracował kiedyś jako kierowca Kononowicza.
  • pojawia się na nagraniach jako jego sufler.
  • Kononowicz na nagraniach mówi o nim lub zwraca się do niego per redaktor Jan.
  • Krzysztof Niemiecki może być powiązany z białoruską strażą graniczną. Dowodem tego jest jego bluza uchwycona na kadrze powyżej oraz perfekcyjna znajomość języka rosyjskiego, co udowadniał na materiałach z offu.

Przypisy

  1. https://www.youtube.com/watch?v=E2SAsv70MFs
  2. https://www.youtube.com/watch?v=4sxSK4sihi4
  3. https://www.youtube.com/watch?v=37IRx4Ol5CI