FANDOM

Nati (wł. Natalia Kaczanowska) - dawna współredaktorka boża w Uniwersum Szkolnej 17. Jest partnerką Pawła. Obecnie mieszka w Lublinie.

Biografia

Razem ze swoim partnerem Pawłem poprowadzili pierwszego i jakże pamiętnego streama na ulicy Szkolnej, dzięki czemu przez publikę ogłoszona została nowym redaktorem. Prowadziła razem z Pawłem kanał "natinawesolo", na którym regularnie pojawiały się bezsensowne streamy bez Krzysztofa i Wojciecha mające na celu wyłudzenie donejtów, oraz także równie bezsensowne, razem z nimi.

Wydarzenia

29.10.2017 r., wykop.pl @natinawesolo - Witam was kochani wiele ciepłych słów ale i gorzkich pod moim adresem padło. Krzysztof zadzwonił i odwołał nagranie i wyjaśnienia. Wojtek co mówi w swoim filmie sami zdecydujcie komu wierzyć. Oficialnie my już nie będziemy tworzyć streama z Krzysztofem i Wojtkiem. Związku z postawą Krzyśka który stwierdził że nie chce przed "małpami występować " i my również jestesmy winni  "Podśmiechujek" z niego. Dziękuję osobą które nas wspierały.

Pogłoski

Po strimie hotelowym Natalka, która miała konto na wykopie napisała, że przyniósł netto 900 zł i cała kwota została przekazana naszym ulubieńcom. Potem szybko konto zniknęło a sama Natalka i Paweł zerwali kontakt ze Szkolną 17.

Major nie potwierdza przyjęcia tych pieniędzy.

Filmy

Jeden z największych streamów zorganizowanych z mieszkańcami Szkolnej 17 w hotelu "Nad Zalewem" w miejscowości Wasilków w pokoju 119 (były dwa pokoje), zebrano ponad 500 donejtów - tutaj dostępny 4 godzinny zapis