FANDOM

Nero 2

Nero w całej swej okazałości

Nero - boży pies bojowy Krzysztofa Kononowicza i Majora Wojciecha Suchodolskiego, nieoficjalnie niedokarmiany, oficjalnie zresztą też. Jest mieszańcem w typie owczarka niemieckiego. Jego miejsce zamieszkania mieści się na tyłach działki, w kojcu obok przybudówki. Nero, będąc psem Kononowicza i Majora, pokutuje za grzechy z poprzedniego wcielenia. Jest prawdopodobnie najmądrzejszą istotą w Uniwersum (zaraz po Panie Tomaszu), ograniczoną fizycznie w formie psa spiącego we własnych odchodach.
Nero

Nero Boży

Ciekawostki

  • Letnią porą przegryzł basen (lub według Wojciecha Suchodolskiego "fontannę") za co został prawie spierdolony ze stanowiska (i to prędko) a major prawie "wrzucony z domu zapsa".
  • Jego łańcuch jest krótszy niż horyzonty myślowe Majora.
  • Podobno kiedyś był widziany na spacerze z Kononem. Podobno.
  • Cztery razy Straż Miejska, w odpowiedzi na donosy, badała jego warunki do życia.
  • Grudniowa wizyta SM zaowocowała rozpoczęciem afery meksykańskiej.
  • (Nie)oficjalnie najinteligentniejszy mieszkaniec Szkolnej 17.
  • 25 grudnia 2017 roku Nero chciał zjeść ówczesnego wtedy redaktora Mexicano, najprawdopodobniej dlatego, że go nie poznał. Kiedy jednak skojarzył kim jest odwiedzająca go osoba od razu zmienił swoje nastawienie. Nero udowodnił tym, że jest prawdziwym psem bojowym!
  • Major psznie gotuje Nerowi (podobno knur podjada to co Major zrobi).
  • Istnieje teoria, że Nero jest psznje tuszony kawałek po kawałku i aktualnie wegetuje on w kojcu pozbawiony tylnych łap.
  • Żywienie zwierzyny stróżującej powoduje czasem ożywioną wymianę zdań między bohaterami. Dowodem na to jest rozmowa przeprowadzona w roku bieżącym tj. 2018. Major: Wczoraj dał dla psa? Bęben: Dał. Major: Srał. Bęben: Jakże nie dał? Dał. Major: Ta, srał. SAM ŻARŁ. Ty powinieneś w tym garnku razem z psem jeść. ( źródło od 6:11 )