FANDOM

Orbit

Orbit - Jedna z mitycznych postaci na Szkolnej 17. Śniący Uniwersum Szkolnej. Postać Epizodyczna.

Pochodzenie

Nie wiadomo dokładnie, skąd pochodzi Orbit, oraz kiedy się narodził.

O orbicie major po raz pierwszy wspomniał w filmie "plaska zjema major", oto fragment rozmowy Krzysztofa Kononowicza i Wojciecha Suchodolskiego:

  • (Konon) Ale chce zadać dla Pana pytanie. Kto zatrzymał Ziemie, a kto zatrzymał Słońce? Jaki człowiek?
  • (Major) Orbit!
  • (Konon) A nie. Pan nie zgadł. Mikołaj Kopernik!
  • (Major) Orbit to on był Orbitem. Kopernika każdy zna, że on tam był, a to był wiadomo kto ja już powiedziałem. I po prostu.

Ten krótki fragment daje nam wiele wskazówek. Po pierwsze Krzysztof Kononowicz zadaje konkretne pytanie "Kto zatrzymał Ziemię, a kto zatrzymał Słońce?". Major bez wahania odpowiada, że Orbit. Czy więc zatrzymanie zarówno Ziemi jak i Słońca to zasługa domniemanego Orbita? Niestety, to pytanie dalej pozostaje bez odpowiedzi. Konon zdaje się nie przejąć odpowiedzią Wojciecha Suchodolskiego, może to więc oznaczać, że nie wie on o istnieniu Orbita. Zagadkowa jest także ostatnia kwestia Majora - "Orbit to on był Orbitem". Może to oznaczać, że jest to zarówno imię jak i funkcja jaką pełni. Być może gdzieś w nieznanej nam hierarchii astralnej jest to wysokie stanowisko.

Nikt oprócz Majora nie widział Orbita na własne oczy, ani nawet wcześniej o nim nie słyszał. Możliwe, że pochodzenie Orbita ukrywane jest przez Uniwersum.

Kontakt z Orbitem

Dotychczas tylko Majorowi udało się nawiązać kontakt z Orbitem. Nie wiadomo, czy kontakt z Orbitem jest możliwy dla zwykłego śmiertelnika.

Przypuszczalne materiały potrzebne do Kontaktu z Orbitem:

  • Jedno śmierdzące pomieszczenie
  • Torba śmierdząca fajną dupą (opcjonalnie)

Aby nawiązać kontakt z Orbitem, Suchodolski niekiedy wącha rozpuszczalnik/butapren przez nawet dwie godziny, więc potrzeba dużo cierpliwości i świadomości, że próba nawiązania kontaktu może zakończyć się niepowodzeniem.

Więcej na temat kontaktu z Orbitem Major opowiadał w filmie "Major dziś dostał głos lepszy niż ja". Z wypowiedzi Wojciecha Suchodolskiego można wywnioskować, że relacje między nim a Orbitem są koleżeńskie, a sam kosmonauta miał nawet okazję zbić z nim piątkę. Jednak w obawie przed wydaniem się tajemnic Major szybko zmienił temat i więcej nie wspominał o Orbicie.

Teorie

Istnieją przypuszczenia jakoby cała Szkolna 17 miała być jedną wielką sektą, a rzekomy Orbit jednym z bożków.