FANDOM

Orbit - Jedna z mitycznych postaci na Szkolnej 17. Śniący Uniwersum Szkolnej. Postać Epizodyczna.

Pochodzenie

Nie wiadomo dokładnie, skąd pochodzi Orbit, oraz kiedy się narodził. Istnieją przypuszczenia, jakoby Szkolna 17 była jedną wielką sektą, a Orbit jest jednym z bożków.

O orbicie major po raz pierwszy wspomniał w filmie "plaska zjema major"

Nikt oprócz Majora Nie widział Orbita na własne oczy. Możliwe, że pochodzenie Orbita ukrywane jest przez Uniwersum.

Z relacji Suchodolskiego wstrzymał on słońce i wstrzymał ziemię (sic!).

Kontakt z Orbitem

Dotychczas tylko Majorowi udało się nawiązać kontakt z Orbitem. Nie wiadomo, czy kontakt z Orbitem jest możliwy dla zwykłego śmiertelnika.

Przypuszczalne materiały potrzebne do Kontaktu z Orbitem

  • Jedno śmierdzące pomieszczenie
  • Torba śmierdząca fajną dupą (opcjonalnie)

Aby nawiązać kontakt z Orbitem, Suchodolski niekiedy wącha rozpuszczalnik/butapren przez nawet dwie godziny, więc potrzeba dużo cierpliwości i świadomości, że próba nawiązania kontaktu może zakończyć się niepowodzeniem.

Więcej na temat kontaktu z Orbitem Major opowiadał w filmie "Major dziś dostał głos lepszy niż ja". Z wypowiedzi Wojciecha Suchodolskiego można wywnioskować, że relacje między nim a Orbitem są koleżeńskie, a sam kosmonauta miał nawet okazję zbić z nim piątkę. Jednak w obawie przed wydaniem się tajemnic Major szybko zmienił temat i więcej nie wspominał o Orbicie.