FANDOM

Pan Tomasz

(prof. dr (re)hab.) Pan Tomasz Baranowski - dobry znajomy Krzysztofa Kononowicza, znany ze swojego eleganckiego ubioru, pojawia się w odcinkach specjalnych i przynosi ze sobą bardzo ważne, życiowe pytania, szuka pomocy w rozwianiu wielu wątpliwości. Korzysta i czerpie pełnymi garściami z doświadczenia życiowego pana Przewodniczącego w sprawach codziennych ale również tych ważniejszych. Znany ze swego długiego czasu reakcji.

Występy Edytuj

Pierwszym odcinkiem, w którym pojawił się Pan Tomasz był odcinek dla gospodyń domowych nt. wyboru cukru (słynne zagadnienie mierzenia zawartości cukru w cukrze). Drugim problemem z jakim zgłosił się do Pana Przewodniczącego był odpowiedni wybór mleka (wygrała mleczarnia Łapy). Przeprowadził też dwa wywiady z Krzysztofem Kononowiczem w pierwszym zadawał pytania przewodniczącemu Kononowiczowi na temat objęcia przez niego stanowiska króla Polski jego słynne i przemyślane pytania "a gdyby naród poprosił zostałby pan królem" lub też "ale pan nie ma żony i dzieci" na które Krzysztof Kononowicz odpowiedział "o to się pan nie martw panie Tomaszu, ja jeszcze potrafię się ożenić i mieć dzieci a kobite to ja mam na oku ale tego teraz jeszcze nie zdradzę" w drugim wywiadzie przed kamerą zadawał pytania między innymi dotyczące fenomenu popularności Krzysztofa Kononowicza "panie Krzysztofie ponad 4000 subskry... subków mentów" .Widzieliśmy go również w bardziej imprezowym wydaniu na popijawie u Kononowicza i Suchodolskiego (na tę okazję ubrał wyjściową wersję swojego krawatu i kamizelki). Ostatnio pojawił się w exposé Pana Kononowicza zadając mu ważne pytania programowe. Z werdyktu wydanego przez Pana Tomasza możemy domyślić się, że jest zagorzałym fanatykiem polityki Podlasia XXI wieku.

Wykształcenie Edytuj

Nieznane jest dokładnie jego wykształcenie. Powszechnie uważa się jednak, że pan Tomasz ma tytuł naukowy profesora doktora (re)habilitowanego (prof. dr (re)hab.). Z potwierdzonych źródeł wiadomo jedynie, że tytuł doktora uzyskał na Uniwersytecie w Ułan Bator (UUB), pisał pracę związaną z polskimi alkoholami, nieoficjalnie wiadomo też że tytuł profesora i habilitacje zdobył na Międzyregionalnej Akademii Zarządzania Personelem (MAZP) w Kijowie która jest częścią Międzynarodowej Akademii Kadr (MAK) mającej siedziby na wszystkich kontynentach. Jest bardzo szanowanym przedstawicielem kadry profesorskiej na całym świecie, jednak swój dorobek i wiedzę udostępnia przede wszystkim na renomowanych uczelniach w Białymstoku oraz na kanale Krzysztofa Kononowicza. Swoje częste zmęczenie usprawiedliwiane jest mozolnym sprawdzaniem egzaminów studenckich.

Życie poza uniwersum szkolnej 17 Edytuj

Przytoczę fragment komentarza użytkownika Dominik Zyga, który znajduje się od filmem pt.:"major poprosjl o wjersz o rzciu

"To jest Pan Tomasz "Samot" Baranowski z Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce. Jego wiersz „Wołanie” zdobył II miejsce w X edycji konkursu „Każdy pisać może”, który odbył się w Gródku. Zdjęcie z Panem Tomaszem[1] [...]"
Jak widać na powyższym filmie, Pan Tomasz nie ma problemu z wyrecytowaniem wiersza z pamięci, co świadczy o jego wysokiej inteligencji. Przekonać mogliśmy się o tym, kiedy podczas spotkania z Kononem opowiadał historię życia Gen. Wojciecha Jaruzelskiego (niżarłak się kłócił że Pan Tomasz nie ma racji).