FANDOM

Pan Tomasz
Pan Tomasz
Profesor - klasa sama w sobie
Imię i nazwisko Tomasz Baranowski
Data i miejsce urodzenia ok. 1945, Białystok
Specjalność Profesor wszechnauk i obojgu prawa, uznany poeta
Przynależność do partii politycznych i organizacji bezpartyjny
Lata aktywności od 2016 r.
Odznaczenia Wszystkie możliwe

(prof. dr (re)hab.) Pan Tomasz Baranowski - dobry znajomy Krzysztofa Kononowicza, znany ze swojego eleganckiego ubioru, pojawia się w odcinkach specjalnych i przynosi ze sobą bardzo ważne, życiowe pytania, szuka pomocy w rozwianiu wielu wątpliwości. Korzysta i czerpie pełnymi garściami z doświadczenia życiowego pana Przewodniczącego w sprawach codziennych ale również tych ważniejszych. Znany ze swego długiego czasu reakcji.

Występy

Pierwszym odcinkiem, w którym pojawił się Pan Tomasz, był odcinek dla gospodyń domowych nt. wyboru cukru (słynne zagadnienie mierzenia zawartości cukru w cukrze). Drugim problemem z jakim zgłosił się do Pana Przewodniczącego był odpowiedni wybór mleka (wygrała mleczarnia Łapy). Przeprowadził też dwa wywiady z Krzysztofem Kononowiczem w pierwszym zadawał pytania przewodniczącemu Kononowiczowi na temat objęcia przez niego stanowiska króla Polski jego słynne i przemyślane pytania "a gdyby naród poprosił zostałby pan królem" lub też "ale pan nie ma żony i dzieci" na które Krzysztof Kononowicz odpowiedział "o to się pan nie martw panie Tomaszu, ja jeszcze potrafię się ożenić i mieć dzieci a kobite to ja mam na oku ale tego teraz jeszcze nie zdradzę" w drugim wywiadzie przed kamerą zadawał pytania między innymi dotyczące fenomenu popularności Krzysztofa Kononowicza "panie Krzysztofie ponad 4000 subskry... subków mentów" .Widzieliśmy go również w bardziej imprezowym wydaniu na popijawie u Kononowicza i Suchodolskiego (na tę okazję ubrał wyjściową wersję swojego krawatu i kamizelki). Ostatnio pojawił się w exposé Pana Kononowicza zadając mu ważne pytania programowe. Z werdyktu wydanego przez Pana Tomasza możemy domyślić się, że jest zagorzałym fanatykiem polityki Podlasia XXI wieku.

Wykształcenie

  • Nieznane jest dokładnie jego wykształcenie. Powszechnie uważa się jednak, że pan Tomasz ma tytuł naukowy profesora doktora (re)habilitowanego (prof. dr (re)hab.). Z potwierdzonych źródeł wiadomo jedynie, że tytuł doktora uzyskał na Uniwersytecie w Ułan Bator (UUB), pisał pracę związaną z polskimi alkoholami, nieoficjalnie wiadomo też że tytuł profesora i habilitacje zdobył na Międzyregionalnej Akademii Zarządzania Personelem (MAZP) w Kijowie która jest częścią Międzynarodowej Akademii Kadr (MAK) mającej siedziby na wszystkich kontynentach.
  • Jest bardzo szanowanym przedstawicielem kadry profesorskiej na całym świecie, jednak swój dorobek i wiedzę udostępnia przede wszystkim na renomowanych uczelniach w Białymstoku oraz na kanale Krzysztofa Kononowicza. Swoje częste zmęczenie usprawiedliwiane jest mozolnym sprawdzaniem egzaminów studenckich.

Życie poza Uniwersum Szkolnej 17

Komentarz użytkownika Dominik Zyga, który znajduje się od filmem pt.:"major poprosjl o wjersz o rzciu, dostarcza pewnych prawdziwych informacji na temat prof. Tomasza: 

"To jest Pan Tomasz "Samot" Baranowski z Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce. Jego wiersz „Wołanie” zdobył II miejsce w X edycji konkursu „Każdy pisać może”, który odbył się w Gródku. Zdjęcie z Panem Tomaszem [...]"
Ponadto, jak widać na powyższym filmie, Pan Tomasz nie ma problemu z wyrecytowaniem wiersza z pamięci, co świadczy o jego wysokiej inteligencji. Przekonać mogliśmy się o tym także wtedy, kiedy podczas spotkania z Kononem opowiadał historię życia gen. Wojciecha Jaruzelskiego (Niżarłak się kłócił, że Pan Tomasz nie ma racji).