FANDOM

Podlasie XXI wieku i Krzysztof Kononowicz - wpadki i pomyłki

Podlasie XXI wieku (znana także jako Polska Zjednoczona Partia Boża) - komitet wyborczy założony w 2006 roku przez Adama Czeczetkowicza[1]. Jego najsłynniejszym członkiem jest Krzysztof Kononowicz, niedoszły Prezydent RP i Wielki Książe Białostocki. Siedziba jedynej, słusznej partii znajduję się w Willi Najjaśniejszego Prezydenta RP Krzysztofa Kononowicza przy ulicy Szkolnej 17.

Komitet powstał jako bunt przeciwko marnocie obecnej klasy politycznej oraz walka o rzeczy które istnieją tylko w nazwach jako wolność i sprawiedliwość nie dla bogatych ale dla wszystkich obywateli naszego kraju jakim jest Polska.

—Apel do rodaków pochodzący ze strony Komitetu.

Oskar podczas wyborów

Oskar podczas wyborów

Audycja Komitetu Wyborczego KWW Podlasie XXI Wieku.

Członkowie

  • Adam Czeczetkowicz - (s)twórca i założyciel Komitetu. Bez niego prawdopodobnie nie powstałby "sukces" Kononowicza. Apeluje o głosowanie na zwykłych, prostych ludzi - bezrobotnych, uczciwych i jednolinijnych.  
  • Oskar Wądołowski - pseudonim Axelio - Kandydat na radnego do sejmiku wojewódzkiego. Jego program to m.in. zlikwidowanie pijaństwa i naprawa komunikacji w Białymstoku.  
  • Krzysztof Kononowicz pseudonim Bęben - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku, nieformalny Prezydent RP. Jego program to m.in. likwidacja papierosów, alkoholu i narkotyków.  
Ulotka

Ulotka wyborcza partii

  • Wojciech Suchodolski - wiceprzewodniczący partii[2], major Armii Czerwonej, weteran wojny w Bombasie, obiekt westchnień wszystkich Polek.
  • Jarosław "Mexikano" Andrzejewski - obecnie zawieszony rzecznik partii[3], wybitny reżyser i scenarzysta.
  • Marek Czarniawski - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Jego program to m.in. odebranie koncesji przestępcom sprzedającym alkohol nieletnim.[4]
  • Jacek Iwaniuk - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Jego program to m.in. zwiększenie ilości nocnych autobusów.[5]
  • Zbigniew Zaniewski - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Jego program to m.in. bezpłatne przejazdy dla osób poszukujących pracy.[6][7][8]
  • Grzegorz Ignatowicz - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Jego program to m.in. usprawnienie działania Poczty Polskiej.[9][10]
  • Sławomir Warczyk - Prawdopodobny kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Stresuje się przed kamerą.[11]

Przy Partii działają także siły specjalne - Biuro Interwencji Obywatelskich. Zajmuje się ono likwidowaniem wrogów społeczeństwa np. mecenasek, Tomasz Terka.

Przypisy

  1. http://podlasie21wieku.prv.pl/o_komitecie.htm
  2. Potrzebne źródło.
  3. Potrzebne źródło.
  4. Spot
  5. Spot[1]
  6. Spot
  7. Ulotka
  8. Ulotka
  9. Ulotka
  10. Ulotka
  11. Spot 0:45