FANDOM

Podlasie XXI wieku i Krzysztof Kononowicz - wpadki i pomyłki

Podlasie XXI wieku (znana także jako Polska Zjednoczona Partia Boża) - komitet wyborczy założony w 2006 roku przez Adama Czeczetkowicza[1]. Jego najsłynniejszym członkiem jest Krzysztof Kononowicz, niedoszły Prezydent RP i Wielki Książe Białostocki. Siedziba jedynej, słusznej partii znajduję się w Willi Najjaśniejszego Prezydenta RP Krzysztofa Kononowicza przy ulicy Szkolnej 17.

Komitet powstał jako bunt przeciwko marnocie obecnej klasy politycznej oraz walka o rzeczy które istnieją tylko w nazwach jako wolność i sprawiedliwość nie dla bogatych ale dla wszystkich obywateli naszego kraju jakim jest Polska.

—Apel do rodaków pochodzący ze strony Komitetu.

Aktualnie pełna nazwa brzmi "Godność i prawo. Podlasie XXI wieku. Stowarzyszenie Obywatelskie".
Oskar podczas wyborów

Oskar podczas wyborów

Audycja Komitetu Wyborczego KWW Podlasie XXI Wieku.

Członkowie

  • Adam Czeczetkowicz - (s)twórca i założyciel Komitetu. Bez niego prawdopodobnie nie powstałby "sukces" Kononowicza. Apeluje o głosowanie na zwykłych, prostych ludzi - bezrobotnych, uczciwych i jednolinijnych.  
  • Oskar Wądołowski - pseudonim Axelio - Kandydat na radnego do sejmiku wojewódzkiego. Jego program to m.in. zlikwidowanie pijaństwa i naprawa komunikacji w Białymstoku.  
  • Krzysztof Kononowicz pseudonim Bęben - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku, nieformalny Prezydent RP. Jego program to m.in. likwidacja papierosów, alkoholu i narkotyków.  
Ulotka

Ulotka wyborcza partii

  • Wojciech Suchodolski - wiceprzewodniczący partii[2], major Armii Czerwonej, weteran wojny w Bombasie, obiekt westchnień wszystkich Polek.
  • Jarosław "Mexikano" Andrzejewski - obecnie zawieszony rzecznik partii[3], wybitny reżyser i scenarzysta.
  • Marek Czarniawski - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Jego program to m.in. odebranie koncesji przestępcom sprzedającym alkohol nieletnim.[4]
  • Andrzej Pochylski - Pełniący rolę skarbnika vloger internetowy, kandydował do rady miejskiej. Znany z podkładania bomb i częstych wizyt w Choroszczy.
  • Jacek Iwaniuk - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Jego program to m.in. zwiększenie ilości nocnych autobusów.[5]
  • Zbigniew Zaniewski - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Jego program to m.in. bezpłatne przejazdy dla osób poszukujących pracy.[6][7][8]
  • Grzegorz Ignatowicz - Kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Jego program to m.in. usprawnienie działania Poczty Polskiej.[9][10]
  • Sławomir Warczyk - Prawdopodobny kandydat z ramienia KWW Podlasie XXI Wieku. Stresuje się przed kamerą.[11]

Przy Partii działają także siły specjalne - Biuro Interwencji Obywatelskich. Zajmuje się ono likwidowaniem wrogów społeczeństwa np. mecenasek, Tomasz Terka.

Przypisy

  1. http://podlasie21wieku.prv.pl/o_komitecie.htm
  2. Potrzebne źródło.
  3. Potrzebne źródło.
  4. Spot
  5. Spot[1]
  6. Spot
  7. Ulotka
  8. Ulotka
  9. Ulotka
  10. Ulotka
  11. Spot 0:45