FANDOM

Powstanie Antymajorowe - ciąg przyczynowo-skutkowy wywołany przez Mexicano, który po Spisku przeciw Majorowi postanowił doprowadzić do spierdolenia go ze stanowiska. Powstanie zakończyło się klęską Mexicano i doprowadziło do rozpoczęcia audycji Szkolnej 17 na żywo na kanale natinawesolo.

Przebieg

Spisek laptopowy

6 września 2017 major wstawił ostatni, jak dotychczas film pt.: "'major ale pcha". Od tego czasu słuch o nim zaginął. Jednak jeden z użytkowników serwisu wykop.pl dowiedział się prawdy. 7 września niepalący i niepijący od maleńkiego Krzysztof Kononowicz przyprowadził nieznanego z imienia przydupasa. Ten miał naprawić Majorowi komputer i przyspieszyć go. Major spakował laptopa i kamerę i poszedł razem meksykańskim przydupasem do jego lokum. Czekając na przystanku autobusowym major poszedł odcedzić kartofelki Boże. Gdy wrócił gościa już nie było i jak to się mówi spierdolił wraz z całym sprzętem.

Wybuch konfliktu

Gdy załamany "kajor" wrócił na Szkolną 17 doszło do (najprawdopodobniej podsycanej przez Jarosława A.) kłótni z Kononowiczem Krzysztofem. Powodem był donos Nibębena, że Major jest alkoholikiem i narkomanem. Co?! Że on jedno piwo wypije?! Mniejsza z tym...teraz renta kajora ma mu zostać odebrana całe te.

Upadek powstania

10 września 2017 roku Major powrócił na stałe na Szkolną. Nibęben Kononowicz przeprosił ogółem.

Kupno nowego laptopa i kamery przez Majora i rozpoczęcie relacji na żywo na kanale natinawesolo w dniu 11 września 2017 uznaje się za koniec Powstania Antymajorowego.