FANDOM

Stream Żenady, wydarzenie mające miejsce w dniu 21 stycznia 2018 roku z okazji 55 urodzin niedoszłego Prezydenta Polski czyli Krzysztofa Kononowicza na jego posiadłości drewnianej znajdującej się na ulicy Szkolnej 17. Prócz Krzysztofa, gośćmi podczas tego wydarzenia byli Major Wojciech Suchodolski, Redaktor Jarosław "Meksykano" Andrzejewski (chociaż obaj wcześniejszego dnia mieli go w dupie, a Meksyk nazwał Konona "szmatą jebaną") oraz co najgorsze w tym wszystkim - nieletni czyli Gimby z grupy Kononowicz & Major na Facebook którzy puścili tam transmisję.

Jak zwykle bywa w takich przypadkach kiedy nieletni widzowie pojawiają się na Szkolnej - jest i lans przed rówieśnikami że odwiedziło się starszego pana który nie za bardzo kontaktuje z otoczeniem, jego kolegę który ze względu na nadużywanie Alkoholu ma problemy z mową oraz ledwo potrafi |czytać. Do tego dorzućmy jeszcze przebywanie w jednym pomieszczeniu z facetem który traktuje siebie jako już osobę publiczną, a tak naprawdę jedyne o czym marzy to łatwe pieniążki na spożywanie Żubra o 6 rano. Oczywiście po imprezie urodzinowej był atak korzonek (coś jak choroba filipińska) u Redaktora Meksykano co skomentował następnego dnia w tzw. Gniocie Olkoholowym. Przy okazji pojawił się jeszcze pan od Afery Paczkowej i tej nieszczęsnej paczki co nagle wypalił do Meksyka że z nim nie rozmawia bo jest oszustem. Do tego wypalił do Majora że nie będzie paczki właśnie przez Meksyka na co Jor stwierdził że pierdoli te paczkę.

Stream wyglądał mniej więcej tak - dzieciaki odpaliły streama i jak tylko zauważono że na Szkolnej znowu pojawili się nieletni którzy lubią się polansować w towarzystwie, poleciały szybko komentarze że przyjechała gimbaza i dzieciarnia. Dzieciaki się wkurzyły że wcale nie są gimbazą bo już ją skończyli i teraz są uczniami liceum. Jak to zwykle bywa w momencie pojawienia się gimbusów na Szkolnej przy laptopie Majora, ktoś wieczorem powrzucał filmy na kanał Majora bez jego zgody jak za starych dobrych czasów podczas Afery Koszulkowej. Major na tym materiale filmowym stwierdził że włamanie na jego kanał nastąpiło właśnie wtedy podczas streama z urodzin Krzysztofa.

Filmy

Urodziny u konona, 24 lata bezrobocia

Urodziny u konona, 24 lata bezrobocia

Restream na Youtube

I byłem i złorzyłem mu życzenia ale zgoda chyba nie czas

Atak choroby filipińskiej po imprezie

Screenshoty

Streamzenadym

Jor żegna się z norwegiem

Streamzenady2

Gimbom też polejemy

Streamzenady1

Lans gimbusa

D96rEn