FANDOM

Stub-icon.png Ta strona jest prawdopodobnie niekompletna. Jeśli masz informacje, rozbuduj ją.

Testy - kultowy serial, nieoficjalnie nagrodzony "Oskarem Bożym" przez Biuro Interwencji Obywatelskich w Białymstoku. Uważany przez wielu jako symbol Kononowicza.

W programie prezydent razem z Wojtkiem testują produkty nadesłane przez widzów, lub zakupione przez (o zgrozo!) nich samych.

Historia Programu

Testy mogły zacząć się trochę wcześniej, na kanale Adama Czeczetkowicza, na którym pojawił się film, w którym Krzysztof przygotowuje i (prawdopodobnie) degustuje placki ziemniaczane.

W rzeczywistości datę rozpoczęcia programu uznaje się za około 2014[1], kiedy to Krzysztof Niemiecki rozpoczął współpracę z Krzysztofem. Wtedy to program polegał na kupowaniu przez redaktora produktów (w większości tych do spożycia) potrzebnych Kononowiczowi do degustacji i ewentualnie wydania wyroku po jedzeniu.

Od ok. 2015[2] na kanale pojawił się Wojciech Suchodolski, który od tamtego czasu zaczął regularnie przebywać u Krzysztofa i pojawiać się na filmach Niemieckiego, w tym także w testach.

Kilka miesięcy[3] po debiucie Suchodolskiego na kanale nastąpił wielki wzrost popularności testów, co się z tym wiąże również samego kanału. Testy bardzo szybko stały się najpopularniejszą serią na kanale, a tempo samych testów jak i nastawienie twórców wzrosły do takiego poziomu, że w 2016 twórcy na testach przekraczali ustawową skalę nadawania się do Choroszczy.

W okolicach 2016 roku[4] pojawił się pierwszy film z cyklu Testy, gdzie Kononowicz i Suchodolski testowali produkty od widza.[5]

Sielanka popularności niestety zakończyła się wraz z pojawieniem się nowego redaktora, Jarka Andrzejewskiego, zwanym "Mexicano". Prawdopodobnie on skłócił ze sobą dwie główne postacie, doprowadzając do Puczu Majora Suchodolskiego i zawieszeniu serii na kilka dni/tygodni[6]. Nastąpił wtedy czas, w którym nie było wiadomo, który kanał oglądać, by zobaczyć najnowszy film, ponieważ pojawiły się 2 nowe kanały (suchodolskiorginal oraz Jarosław Andrzejewski). Z tego powodu serial zyskał rekordowy spadek popularności i w programie nastąpił kryzys.

Formalnie program jest nadal tworzony, jednak w praktyce za uśmiercenie serii uważa się aferę testową.

UWAGA
Artykuł wymaga wielu informacji, które są niedostępne z powodu Blokady filmów kanału "Filmiki z Humorkiem". Jeśli ktoś znajdzie odpowiednie informacje lub filmy znów się pojawią, prosiłbym o dodanie informacji.

Przypisy

  1. Potrzebne informacje.
  2. Potrzebne informacje.
  3. Potrzebne informacje.
  4. Potrzebne informacje.
  5. Informacje na temat produktów testowanych byłyby mile widziane.
  6. Niepotrzebne skreślić.