FANDOM

Tomasz Terka
Terka 2
Tomasz jest zadowolony
Imię i nazwisko Tomasz Terka
Specjalność vloger, trolling i szkalowanie Kononowicza
Aktywność Na Szkolnej od 2017 r.

Tomasz Terka (oboczność nazwiska: Trelka, TomaszTerkaVlog, Terlecki, człowiek gówno) – znany polski prawiczek, vloger, komik, parkurowiec, dożywotni pracownik McDonalda, wróg Uniwersum Szkolnej 17, bohater afery, związanej z listem obrażającym rodzinę Krzysztofa Kononowicza, który zaowocował użyciem maczety Bożej przez powyższego.

Biografia

Życie Tomasza to jedno wielkie pasmo nieustannych porażek i upokorzeń. Od samego dzieciństwa wyraźnie odstawał od swoich rówieśników, nie miał on za wielu znajomych. W czasach szkolnych był obiektem pośmiewiska i kpin. Większość wolnego czasu spędzał w swoim pokoju. Po ukończeniu technikum znalazł zatrudnienie jako etatowy czyściciel kiblów w McDonald's. Przeżył załamanie nerwowe kiedy dowiedział się o tym, że odmówiono mu udzielenia kredytu na nowy komputer, podczas gdy jego kolega z pracy bez problemu go otrzymał. Chcąc w końcu przełamać swoje zjebanie zdecydował, że zacznie nagrywać vlogi oraz udzielać się trochę w życiu towarzyskim. Niestety życie szybko zweryfikowało jego plany. Pojawiając się na licznych zlotach i spotkaniach nikt nie zwracał na niego uwagi, on sam próbował to robić zachowując się jak człowiek niespełna rozumu, co tylko pogorszyło sprawę. W komentarzach pod jego filmikami pojawiało się coraz więcej niepochlebnych opinii na jego temat, a fala nienawiści wciąż narastała. On sam bagatelizował sprawę nazywając te osoby zwykłymi hejterami. W końcu nacisk presji był tak spory, że Tomasz nie wytrzymał psychicznie i zamknął się w sobie na wiele miesięcy, grając dzień po dniu w MMO Aiona. Po jakimś czasie postanowił dać sobie drugą szansę. Słusznie stwierdził, że źródła swojego spierdolenia należy się dopatrywać w zjebanym wyglądzie oraz zachowaniu. Tomek postanowił zmienić swój imidż, zakupił więc nowe okulary, które kosztowały go 3/4 pensji i kilka markowych ciuchów z aliexpress. Z tą chwilą Tomek stał się stuprocentowym uosobieniem SWAGu, obowiązkowo uczestnicząc w licznych festiwalach dla spędu bydła z całego świata. Niestety do tej pory nie zaruchał.

Terka jest od tej pory maskotką wykopu i ofiarą wielu dziadziusiów. Wkurwiający tryhard, nudne wymuszone vlogi o niczym, włażenie w dupę innym vlogerom, którzy z niego sobie robią kpiny, mimo ponad 30tki na karku nadal dziecinny sposób bycia i hobby - wszystko to niemiłosiernie wkurwia oraz jednocześnie powoduje pokłady gnicia. Do tego dodajmy odrzucenie zalotów Terki przez Japko, pracę w Makdonaldzie, wydawanie na gejmingowe gadżety oraz bycie członkiem zorganizowanej sekty religijnej xD

Tomasz Terka a Szkolna

  • W słynnym białostockim Uniwersum Szkolnej 17 postać Tomasza Terki, a właściwie jego list wysłany do Krzysztofa Kononowicza (Nibębena, Niżerłaka) pojawił się na kanale Jarosław Andrzejewski (Mexicano) w filmie o nazwie "PAN TOMASZ". Jako że niezaznajomionym fanom nie mówi to nic konkretnego, przybliżmy więc szczegółowe okoliczności, w jakich TT stał się obok Mecenasa z Piaseczna i Kargula persona non grata Pałacu Prezydenckiego w Starosielcach.
  • 14 lipca 2017 roku Krzysztof Kononowicz otrzymał list od przewodniczącego terkowców, Tomasza Terki, w którym Terka oskarża Krzysia o zdradę Polski, a także oskarża Bronisława Kononowicza o sprzedawanie obywateli UB-ekom za flaszkę wódki. Informacje te nie są potwierdzone, a sam Krzysztof Kononowicz zapowiedział zemstę za szkalowanie "Świętej Pamięci Tatusia" w postaci wbicia Tomaszowi Terce siekiery w głowę.Film z groźbami został aktualnie usunięty z kanału ale cały czas można go znaleźć.

List

Szanowny Panie Krzysztofie!

Tomasz

Tomasz jest jednak wspaniałomyślnym człowiekiem

Piszę do Pana list abyś Pan wiedział, co myślę o Pańskim zachowaniu. Jesteś Pan zdrajcą narodu polskiego. Jesteś nierób, tchórz i łajdak. Obżarty pasożyt. Zachowanie Pańskich przodków przyczyniło się do przegrania Powstania Warszawskiego. Ponadto Pański ojciec i brat sprzedawali UBekom Polaków za flaszkę wódki. Pan sam robił liczne przekręty i wielokrotnie łamał prawo. Pańskie pasożytnicze, łajdackie maniery demoralizują polską młodzież. Pańska rodzina jest winna śmierci tysięcy niewinnych ludzi. Pański dziadek rozstrzeliwał Polaków w Wołyniu. Czy to jest powód do dumy? Pański ojciec spowodował katastrofę w Czarnobylu, a Pan jesteś kłamca, oszust i żarłok. Powinien Pan siedzieć teraz w więzieniu, lub szpitalu psychiatrycznym ponieważ żarłactwo jest karalne wg. 108. § 2 Kodeksu Karnego.

Krzysztof "Shrek" Kononowicz jest dla mnie kurwa najgorszy. Jest dla mnie cwelem kurwa, szmatą, jebańcem i skurwysynem.

Pozdrawiam Tomasz Terka, Wodzisław Śląski

Opinie

Jak widzą go inni, komentarze z internetów

  • Gangster, amoralny skurwysyn, jego zbrodniczym celem jest obicie po jądrach konona i wysłanie go do krematorium Bożego, czy osiągnie swój cel? a może znajdzie się superman, rycerz w lśniącej zbroi, który nie dopuści do zagłady ludzkości
  • Tomasz Terka Ten jeb*ny skurw*syn - Tomasz "Kosior" Kosiorowski o Terce

Komentarze redaktora:

  •  Rysunek jest piękny, talent ma...  - Mexicano o narysowanym w liście chu... ku... prąciu.