FANDOM

Tomasz Terka
Terka 2
Tomasz jest zadowolony
Imię i nazwisko Tomasz Terka
Specjalność vloger, trolling i szkalowanie Kononowicza
Aktywność Na Szkolnej od 2017 r.

Tomasz Terka (oboczność nazwiska: Trelka) – internetowy vloger, wróg Uniwersum Szkolnej 17, bohater afery, związanej z listem obrażającym rodzinę Krzysztofa Kononowicza, który zaowocował użyciem maczety Bożej przez powyższego.

Biografia

  • W słynnym białostockim Uniwersum Szkolnej 17 postać Tomasza Terki, a właściwie jego list wysłany do Krzysztofa Kononowicza (Nibębena, Niżerłaka) pojawił się na kanale Jarosław Andrzejewski (Mexicano) w filmie o nazwie "PAN TOMASZ". Jako że niezaznajomionym fanom nie mówi to nic konkretnego, przybliżmy więc szczegółowe okoliczności, w jakich TT stał się obok Mecenasa z Piaseczna i Kargula persona non grata Pałacu Prezydenckiego w Starosielcach.
  • 14 lipca 2017 roku Krzysztof Kononowicz otrzymał list od przewodniczącego terkowców, Tomasza Terki, w którym Terka oskarża Krzysia o zdradę Polski, a także oskarża Bronisława Kononowicza o sprzedawanie obywateli UB-ekom za flaszkę wódki. Informacje te nie są potwierdzone, a sam Krzysztof Kononowicz zapowiedział zemstę za szkalowanie "Świętej Pamięci Tatusia" w postaci wbicia Tomaszowi Terce siekiery w głowę.Film z groźbami został aktualnie usunięty z kanału ale cały czas można go znaleźć.

List

Szanowny Panie Krzysztofie!

Piszę do Pana list abyś Pan wiedział, co myślę o Pańskim zachowaniu. Jesteś Pan zdrajcą narodu polskiego. Jesteś nierób, tchórz i łajdak. Obżarty pasożyt. Zachowanie Pańskich przodków przyczyniło się do przegrania Powstania Warszawskiego. Ponadto Pański ojciec i brat sprzedawali UBekom Polaków za flaszkę wódki. Pan sam robił liczne przekręty i wielokrotnie łamał prawo. Pańskie pasożytnicze, łajdackie maniery demoralizują polską młodzież. Pańska rodzina jest winna śmierci tysięcy niewinnych ludzi. Pański dziadek rozstrzeliwał Polaków w Wołyniu. Czy to jest powód do dumy? Pański ojciec spowodował katastrofę w Czarnobylu, a Pan jesteś kłamca, oszust i żarłok. Powinien Pan siedzieć teraz w więzieniu, lub szpitalu psychiatrycznym ponieważ żarłactwo jest karalne wg. 108. § 2 Kodeksu Karnego.

Krzysztof "Shrek" Kononowicz jest dla mnie kurwa najgorszy. Jest dla mnie cwelem kurwa, szmatą, jebańcem i skurwysynem.

Pozdrawiam Tomasz Terka, Wodzisław Śląski

Opinie

Jak widzą go inni, komentarze z internetów

  • Gangster, amoralny skurwysyn, jego zbrodniczym celem jest obicie po jądrach konona i wysłanie go do krematorium Bożego, czy osiągnie swój cel? a może znajdzie się superman, rycerz w lśniącej zbroi, który nie dopuści do zagłady ludzkości
  • Tomasz Terka Ten jeb*ny skurw*syn - Tomasz "Kosior" Kosiorowski o Terce

Komentarze redaktora:

  •  Rysunek jest piękny, talent ma...  - Mexicano o narysowanym w liście chu... ku... prąciu.