FANDOM

Hgeb

Wojciech Suchodolski (Wojciech S.) - ur. 27.08.1974 w Białymstoku  wiceprzewodniczący Biura Interwencji Obywatelskich (naprawdę zarejestrowanego - z błędami ortograficznymi, ale mniejsza z tym) oraz Partii Godność i Prawo Podlasie XXI Wieku. Weteran wojny w Bombasie. Major zdegradowany do dwugwiazdkowego podporucznika ("To chyba lepsza kultura"?), pilot F-16, czołowy krytykant Putina, astronauta.                                                    

Biografia Edytuj

Wojtek to przybłęda, który jak sam przyznał "może i na podwórku mieszkać". Od najmłodszych lat sprawiał problemy wychowawcze, jego mama mieszkała przez pewien okres w Stanach Zjednoczonych. Z Krzysztofem Kononowiczem poznał się na wigilii w Parafii pw św. Andrzeja Boboli, gdzie proboszcz rozdawał paczki dla potrzebujących. Do klasyki przeszło juz pytanie jednego znajomego do przewodniczacego komitetu pana Krzysztofa "czy chcesz miec przyjaciela?". Chodziło oczywiście o pana Wojciecha, ktory prowadził życie wolnego strzelca. W 2015 pierwszy reżyser kanału przyniósł mundur radzieckiego wojskowego, tak w ten sposób Wojtek z zwykłego chłopaka stał sie Majorem. Jest wyznania katolickiego, jego ulubionym piwem jest Żubr ('jedno piwko dziennie mogę wypić", "ja ogółem nie jestem alkoholikiem"), zna podstawy języka białoruskiego. Z wykształcenia jest tokarzem. Pracował na kuchnii w ZK Ta rnów.

Postać kompletna, która pomimo fali hejtów cechuje się szczerościa ("ja się w tańcu nie pierdolę"), bezkompromisowością ("byle kurwa nie będzie podskakiwać"), pogardą na organy władzy. Często dochodzi do konfliktów pomiędzy nim a Krzysztofem, głównie z tytułu roszczeniowej postawy właściciela Pałacu Prezydenckiego na ulicy Szkolnej (płacz na zawołanie etc.). Wojtkowi nie można zarzucic żebractwa, może poza odezwą o internet, ale w odróżnienia od jego kompana, nie jest tak roszczeniowy. W opinii wielu fanów kanał Przewodniczącego by był nudny gdyby nie wypowiedzi Majora. Często w swoich filmach chwali się swą kondycją seksualną i przygodami po zażyciu odpowiednich środków.

Zanim został zaadoptowany przez Konona rzekomo mieszkał na Świętojańskiej 13. Jeździ  komunikacją miejską, nie używając przy tym biletów przez co już raz wplątał się w tarapaty (Łączna kwota mandatów wynosi 86 000 PLN), jednak poszedł do samozwańczego prezydenta naszego miasta z plikiem mandatów, by ten nadużywając swojej przeogromnej władzy umorzył je w Urzędzie Miejskim (Szantaż emocjonalny).

Wojciech Suchodolski jest również najbardziej znienawidzoną osobą wśród widzów Krzysztofa Kononowicza. Wiele osób (praktycznie wszyscy) zarzucają mu, że żeruje na Kononie; jest również bardzo nieuprzejmy w stosunku do głównego bohatera. Otrzymuje telefony z groźbami.

Najpopularniejsze cytaty postaci Edytuj

  • "Precz, z tym Putinem" - o jakimś nieznanym  rosyjskim polityku 

  • "Co on w Bałtyk rakiety wysyła?" - ciąg dalszy 

  • "Jakie on ku*** bogactwo ma?" - jw. 

  • "Jego powinni sprzątnąć ogółem" - Major grozi po raz kolejny 

  • "A czemu samolot nie chcesz ku*** oddać pedale" 

  • "Ja ogółem pomagałem" 

  • "Chcem jeszcze powiedzieć o Krzysztofiu Konono... wiczu" 

  • "Kononuje, że Kononowicz Krzysz... Kajetan - Poznański, co niepotrzebnie zabił tą nauczycielkę" 

  • "Powinien sprzątnąć, zrobić porządek z jakimś obekiem. To państwo polskie na pewno by mu podziękowało"

  • " ogółem precz z nim" 

  • "W tamtych latach jak wyszedłem z więzienia, tu przepraszam jak tak powiem to jak przypierdoliłem z liścia to z wersalki wszyscy spadali. Taki ogółem byłem. A teraz jestem normalnym człowiekiem i ludzie mnie ogółem chwalą 

  • "Kononowicz? On chciał być prezydentem? Jak ty całego Białegostoku nie umiesz kurwa przejść."Ty tylko siedzisz i ogółem żresz. Tak to Kononowicz wszystko zjada!" - do Przewodniczącego  

  • "Tak, ty Szrek jesteś, bo za dużo ogółem jesz." - do Kononowicza

  • "Ja podpierdolę samolot"

  • "Co JA PIJĘ PIWO? pierdolicie głupoty" - Major o swoim "olkoholiźmie" 

  • "O jaka pogoda, wichura, bedzie zalewało, ciekawe kogo, bo mnie napewno nie". 

  • "Zamknij tą dupę kurwa" - do Konona

  • "Twój Kanał powinien być skasowany dawno" - do Żarłaka

Dalsza kariera polityczna Edytuj

Został osławiony sformułowanym przez siebie twierdzeniem jakoby Konon miał dużo dzieci w Kiblu. "Może jak ty w toalecie sobie ten... robisz dobrze. To do kibla i leci". Jednak nasz świetny dyplomata zaprzeczył temu w jak zwykle wyśmianie dobranych słowach: "Nie o to chodzi Panie Wojciechu". Kilka godzin po dodaniu filmu z niesławnymi już słowami wiceprzewodniczącego na jego osobę spłynęła ogromna fala hejtu. Najzagorzalsi fani Konona domagali się nawet wydalenia Wojtka z posesji Krzysztofa (nie mylić z kamerzystą, bądź tym od miru domowego). Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) Pan Wojtek odrobił z nawiązką krzywdy jakie wyrządził Kononowi w tak wspaniałomyślny sposób, że nie musiał go już nawet przepraszać. Rozwiązaniem tym było użyczenie swojego prywatnego numeru konta w jednym z filmów.

Mózg operacji zwanej Puczem Suchodolskiego. Później również aktywna strona w tzw. Pakcie Kononowicz-Suchodolski.

Majątek Edytuj

  • Wojtek nie ma praktycznie nic (jeszcze), prócz obiadków z MOPS-iku i datków na kampanię wyborczą, które stale podkrada od Prezydenta. Jednak skoro nawet taki Boluś - zdrajca ojczyzny otrzymuje miesięcznie 20 tysięcy za nicnierobienie (plus setki tysięcy dolarów za godzinę wykładu) to wysoki klasą oraz stanowiskiem polityk nie może w tym aspekcie ustępować. Konon zapisał mu w spadku następujące rzeczy: Asterka, Lublin,  domek drewniany wraz z całą posesją. Można też przypuszczać, że w łapki naszego Wojtka wpadłabo także VOLVO (O ile policja nie zabierze go dla Konona za jeżdżenie setką po mieście). 
  • Ponadto w przyszłości Konon wyśle go na prawo jazdy, żeby mógł wyrywać dziewczyny asterką. Stanie się to w niedalekiej przyszłości kiedy to już Konon dostanie pieniądze z tej swojej "innej puli". Do tego znany jest z wieloletnich wizyt w zakładach karnych, gdzie łącznie przybywał 10 lat. Wielokrotnie narzeka na opiekę socjalną, jakoby ta dawała mu za mało, twierdząc ze za takie zasługi dla państwa polskiego należy mu się o wiele więcej. Wojtek do tego nie pracuje, często ląduje na izbach wytrzeźwień ("ógołem, nie jestem alkoholikiem"). Twierdzi ze w swojej karierze na samej Ukrainie rozbroił osobiście 12 bomb atomowych (tiaaa

Ciekawostki Edytuj

  • Wyjeżdża na częste misję do Bombasu by tam robić porządek, przy okazji zabawiając się z żołnierkami z Bombasu: "te żołnierki z Bombasu są takie cudowne kobiety".
  • Jego atrybutem jest częste używanie zaimka "Ogółem" wymawianego przez niego "ÓGÓŁEM".
  • Ma w telefonie dziewczynę (jeździ z nią Asterką), którą będzie masować pierwszy raz z kandomem
  • Pracował na kuchni w jednej firmie - "Nie wymienię jakiej" - Krzysztof Kononowicz. Jak się później okazało, firma nosiła wdzięczną nazwę "Zakład Karny".
  • W najnowszych materiałach Major chętnie opowiada swoje przygody kosmiczne, ujeżdżanie żubrów i kosmiczne kozy. Jest to zapewne efekt wzmożonego spożywania środków odurzających oraz traumatycznych przeżyć z BRL (Bombaskiej Republiki Ludowej)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki