FANDOM

Wojciech "Major" Suchodolski (ur. 27.08.1974 w Białymstoku) - wiceprzewodniczący Biura Interwencji Obywatelskich (naprawdę zarejestrowanego - z błędami ortograficznymi, ale mniejsza z tym) oraz Partii Godność i Prawo Podlasie XXI wieku. Weteran wojny w Bombasie. Major zdegradowany do dwugwiazdkowego podporucznika, pilot F-16, kulturysta, kucharz, bokser, czołowy krytykant Putina, astronauta. Twórca serialu Major psznie je. Koneser rozpuszczalniku i denaturatu bożego, sporadycznie pasożyt. Major również pewnego dnia wieczorem wraz z Panem Krzysztofem Kononowiczem na Live Streamie chciał udusić Krzysztofa Kononowicza, ponieważ strącił mu aż DWA razy czapkę (Wojciech S. był pod wpływem używek).

Biografia Edytuj

Hgeb

Wojtek to przybłęda, który jak sam przyznał "może i na podwórku mieszkać". Od najmłodszych lat sprawiał problemy wychowawcze, jego mama mieszkała przez pewien okres w Stanach Zjednoczonych. Z Krzysztofem Kononowiczem poznał się na wigilii w Parafii pw św. Andrzeja Boboli, gdzie proboszcz rozdawał paczki dla potrzebujących. Do klasyki przeszło juz pytanie jednego znajomego do przewodniczacego komitetu pana Krzysztofa "czy chcesz mieć przyjaciela?". Chodziło oczywiście o pana Wojciecha, ktory prowadził życie wolnego strzelca. W 2015 pierwszy reżyser kanału przyniósł mundur radzieckiego wojskowego, tak w ten sposób Wojtek z zwykłego chłopaka stał sie Majorem. Jest wyznania katolickiego, jego ulubionym piwem jest Żubr ('jedno piwko dziennie mogę wypić", "ja ogółem nie jestem olkoholikiem"), zna podstawy języka białoruskiego. Z wykształcenia jest tokarzem. Pracował na kuchnii w ZK Tarnów.

Screenshot 2017-09-10 20-49-28

Major "Psznie" je

Postać kompletna, która pomimo fali hejtów cechuje się szczerościa ("ja się w tańcu nie pierdolę"), bezkompromisowością ("byle kurwa nie będzie podskakiwać"), pogardą na organy władzy. Często dochodzi do konfliktów pomiędzy nim a Krzysztofem, głównie z tytułu roszczeniowej postawy właściciela Pałacu Prezydenckiego na ulicy Szkolnej (płacz na zawołanie etc.). Wojtkowi nie można zarzucic żebractwa, może poza odezwą o internet, ale w odróżnienia od jego kompana, nie jest tak roszczeniowy. W opinii wielu fanów kanał Przewodniczącego by był nudny gdyby nie wypowiedzi Majora. Często w swoich filmach chwali się swą kondycją seksualną i przygodami po zażyciu odpowiednich środków.

Zanim został zaadoptowany przez Konona rzekomo mieszkał na Świętojańskiej 13. Jeździ  komunikacją miejską, nie używając przy tym biletów przez co już raz wplątał się w tarapaty (Łączna kwota mandatów wynosi 86 000 PLN), jednak poszedł do samozwańczego prezydenta naszego miasta z plikiem mandatów, by ten nadużywając swojej przeogromnej władzy umorzył je w Urzędzie Miejskim (Szantaż emocjonalny).

Screenshot 2017-09-10 22-09-07

Major & Nero

Wojciech Suchodolski jest również najbardziej znienawidzoną osobą wśród widzów Krzysztofa Kononowicza. Wiele osób (praktycznie wszyscy) zarzucają mu, że żeruje na Kononie; jest również bardzo nieuprzejmy w stosunku do głównego bohatera. Otrzymuje telefony z groźbami.

Od 2017 roku prowadzi serial kulinarny Major psznie je.

Najpopularniejsze cytaty postaci Edytuj

  • "No dzień dobry..." - początek każdego filmu 

  • "A co ty kurwa srasz w majtki kurwa, ile razy się zesrałeś, to nie prawda?" - Major opowiada, jak Krzysztof Kononowicz zesrał się i "jebało" od podwórka aż do domu. 

  • "Precz, z tym Putinem" - o jakimś nieznanym rosyjskim polityku 

  • "To jakaś dupa.... pachnie dupą." - Major o zawartości reklamówki 

  • "ŻUBRY?! O CHOLLLERAAA! 

  • "Ja mu mówię: Co ty pierdolisz? To musi być inaczej" - Major opowiada, jak rozmawiał z żubrem o płaskiej ziemi 

  • "Co on w Bałtyk rakiety wysyła?" - ciąg dalszy 

  • "Jakie on ku*** bogactwo ma?" - jw. 

  • "Jego powinni sprzątnąć ogółem" - Major grozi po raz kolejny 

  • "A czemu samolot nie chcesz ku*** oddać pedale" 

  • "Ja ogółem pomagałem" 

  • "Chcem jeszcze powiedzieć o Krzysztofiu Konono... wiczu" 

  • "Kononuje, że Kononowicz Krzysz... Kajetan - Poznański, co niepotrzebnie zabił tą nauczycielkę" 

  • "Powinien sprzątnąć, zrobić porządek z jakimś obekiem. To państwo polskie na pewno by mu podziękowało"

  • "Ogółem precz z nim" 

  • "W tamtych latach jak wyszedłem z więzienia, tu przepraszam jak tak powiem to jak przypierdoliłem z liścia to z wersalki wszyscy spadali. Taki ogółem byłem. A teraz jestem normalnym człowiekiem i ludzie mnie ogółem chwalą." 

  • "Kononowicz? On chciał być prezydentem? Jak ty całego Białegostoku nie umiesz kurwa przejść."Ty tylko siedzisz i ogółem żresz. Tak to Kononowicz wszystko zjada!" - do Przewodniczącego  

  • "Tak, ty Szrek jesteś, bo za dużo ogółem jesz." - do Kononowicza

  • "Ja podpierdolę samolot"

  • "Co JA PIJĘ PIWO? pierdolicie głupoty" - Major o swoim "olkoholiźmie" 

  • "O jaka pogoda, wichura, bedzie zalewało, ciekawe kogo, bo mnie napewno nie". 

  • "Zamknij tą dupę kurwa" - do Konona

  • "Twój Kanał powinien być skasowany dawno" - do Żarłaka

  • "On nie jest koniem,on jest zwierzyną." - o Nerze

  • "Ci jebnę kurwa z bani"-do Kononowicza

  • "Przepraszam że tak powiedziałem"

  • "Ty nigdy kobiety nie miałeś" - do Kononowicza

  • "I keczup i całe te"

  • "Pewnych rzeczy się nie zdradza,Polski się nie zdradza,zdradza tylko obcych żeby ich ogółem potem sprzątnąć"

Dalsza kariera polityczna Edytuj

Został osławiony sformułowanym przez siebie twierdzeniem jakoby Konon miał dużo dzieci w Kiblu. "Może jak ty w toalecie sobie ten... robisz dobrze. To do kibla i leci". Jednak nasz świetny dyplomata zaprzeczył temu w jak zwykle wyśmianie dobranych słowach: "Nie o to chodzi Panie Wojciechu". Kilka godzin po dodaniu filmu z niesławnymi już słowami wiceprzewodniczącego na jego osobę spłynęła ogromna fala hejtu. Najzagorzalsi fani Konona domagali się nawet wydalenia Wojtka z posesji Krzysztofa (nie mylić z kamerzystą, bądź tym od miru domowego). Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) Pan Wojtek odrobił z nawiązką krzywdy jakie wyrządził Kononowi w tak wspaniałomyślny sposób, że nie musiał go już nawet przepraszać. Rozwiązaniem tym było użyczenie swojego prywatnego numeru konta w jednym z filmów.

Mózg operacji zwanej Puczem Suchodolskiego. Później również aktywna strona w tzw. Pakcie Kononowicz-Suchodolski.

Majątek Edytuj

  • Wojtek nie ma praktycznie nic (jeszcze), prócz obiadków z MOPS-iku i datków na kampanię wyborczą, które stale podkrada od Prezydenta. Jednak skoro nawet taki Boluś - zdrajca ojczyzny otrzymuje miesięcznie 20 tysięcy za nicnierobienie (plus setki tysięcy dolarów za godzinę wykładu) to wysoki klasą oraz stanowiskiem polityk nie może w tym aspekcie ustępować. Konon zapisał mu w spadku następujące rzeczy: Asterka, Lublin,  domek drewniany wraz z całą posesją. Można też przypuszczać, że w łapki naszego Wojtka wpadłabo także VOLVO (O ile policja nie zabierze go dla Konona za jeżdżenie setką po mieście). 
  • Ponadto w przyszłości Konon wyśle go na prawo jazdy, żeby mógł wyrywać dziewczyny asterką. Stanie się to w niedalekiej przyszłości kiedy to już Konon dostanie pieniądze z tej swojej "innej puli". Do tego znany jest z wieloletnich wizyt w zakładach karnych, gdzie łącznie przybywał 10 lat. Wielokrotnie narzeka na opiekę socjalną, jakoby ta dawała mu za mało, twierdząc ze za takie zasługi dla państwa polskiego należy mu się o wiele więcej. Wojtek do tego nie pracuje, często ląduje na izbach wytrzeźwień ("ógołem, nie jestem olkoholikiem"). Twierdzi ze w swojej karierze na samej Ukrainie rozbroił osobiście 12 bomb atomowych (tiaaa
  • Major posiadał ogółem laptopa i kamerę całe te, ale we wrześniu 2017 roku człowiek przyprowadzony przez Konona, który miał mu owy komputer przyspieszyć ogółem wziął go razem z kamerą i zapierdolił, przepraszam, że tak powiedziałem. Suchodolski kupił jednak nowy sprzęt za 800zł w lombardzie i ma na to papiery.

Ciekawostki Edytuj

  • Wyjeżdża na częste misję do Bombasu by tam robić porządek, przy okazji zabawiając się z żołnierkami z Bombasu: "te żołnierki z Bombasu są takie cudowne kobiety".
  • Jego atrybutem jest częste używanie zaimka "Ogółem" wymawianego przez niego "ÓGÓŁEM".
  • Ma w telefonie dziewczynę (jeździ z nią Asterką), którą będzie masować pierwszy raz z kandomem
  • Pracował na kuchni w jednej firmie - "Nie wymienię jakiej" - Krzysztof Kononowicz. Jak się później okazało, firma nosiła wdzięczną nazwę "Zakład Karny".
  • W najnowszych materiałach Major chętnie opowiada swoje przygody kosmiczne, ujeżdżanie żubrów i kosmiczne kozy. Jest to zapewne efekt wzmożonego spożywania środków odurzających oraz traumatycznych przeżyć z BRL (Bombaskiej Republiki Ludowej)