FANDOM

Youtube

YouTube (w uniwersum Szkolnej 17 zwany "jutubą" lub "jutubą krakowską") - amerykańska platforma boża powstała w 2005 roku. To na niej bohaterowie z Uniwersum Szkolnej 17 pokazują swoje emocjonujące życie pełne przygód, dodając filmiki. Oprócz tego na YouTube istnieje możliwość robienia tzw. "lajtów borzych".

Z powodu wielu zgłoszeń kanałów twórców przez typowych napinaczy-trolli Uniwersum Szkolnej jest zagrożone. Oto kanały ważne dla fanów Kononowicza.[1]

Yt

Major z pisanką youtubera

 Oficjalne kanały

Zapasowe kanały

  • Mexicano TV - stary/zapasowy kanał Jarosława Andrzejewskiego i Krzysztofa Kononowicza
  • Major z Bombasu - stary/zapasowy kanał Majora Suchodolskiego

Pozostałe kanały

Ciekawostki

  • Na tym mało popularnym serwisie do oglądania filmów można obejrzeć dwa odcinki serii "Historia Memów" użytkownika BadzmyPowazni, opisujące historie naszych bohaterów. Pierwszy przedstawia wydarzenia związane z wyborami na prezydenta Białegostoku w 2006 roku, a drugi dotyczy wydarzeń od rozpoczęcia działalności kanału "Kononowicz w olejku..." do ery redaktora Mexicano.
  • To właśnie na platformie YouTube zostało opublikowane legendarne wystąpienie prezydenta w TV Jard, od którego wszystko się zaczęło.
  • Można tam znaleźć również wiele przeróbek, parodii i remixów, dotyczących Uniwersum Szkolnej 17.

Przypisy

  1. Czcionką pogrubioną zaznaczone są kanały, na które obecnie są dodawane filmiki